کد خبر: ۱۰۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
رئیس اداره محیط زیست شهرستان نی ریز خبرداد:

پرلای سرگردان در پناه دوستداران طبیعت

یک قطعه چنگر ( پرلا ) سرگردان در حوالی نی ریز توسط دوستدار طبیعت جهت نگهداری و تیمار داری به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نی ریز تحویل داده شد.

به گزارش شیرازه  به نقل از نبض نی ریز، دوستدار طبیعت  محمدصادق عباسی مرغ ابزی سرگردان در حوالی نی ریز را به اداره محیط زیست شهرستان نی ریز تحویل داد.

جواد مهدی پور رئیس اداره محیط زیست شهرستان نی ریز بیان کرد: یک قطعه چنگر ( پرلا ) توسط دوستدار و حامی محیط زیست بنام محمدصادق عباسی که در نزدیکی تفرجگاه پلنگان سرگردان بوده جهت نگهداری و تیمار داری به اداره حفاظت محیط زیست نی ریز تحویل نمودند .

وی گفت: با توجه به اینکه اینگونه آبزی بوده و محلی برای نگهداری از آن در مرکز اداره وجود نداشته تحویل علیرضا فائض گردید تا در باغ شخصی خود با وجود یک استخر بزرگ پرورش ماهی از این گونه نگهداری نماید .

شایان ذکر است که چند روز گذشته نیز یک قطعه فلامینگو و یک قطعه چنگر از سوی این اداره جهت نگهداری از آنها به  نامبرده تحویل شد.

ضمنا از اقدامات شایسته نامبردگان تشکر و قدردانی به عمل آمد .

وی در پایان از شهروندان خواست در جهت فرهنگ سازی و کمک به محیط زیست هرگونه اقدامی  را به تلفن  09177824257  اطلاع دهند تا یاری گر تلاشگران عرصه محیط‌ زیست شهر و کشورمان ایران باشیم.


نظرات بینندگان