کد خبر: ۱۰۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
مدیر بسیج دانشجویی مرودشت خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در مرودشت

مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان مرودشت از برگزاری یادواره سرداران و 384 شهید دانشجوی دفاع مقدس استان فارس در مرودشت خبر داد.

به گزارش شیرازه، عبدالغفار آیینی مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان مرودشت در نشست ستاد هماهنگی برگزاری یادواره شهدای دانشجو که با حضور اعضا و در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت تشکیل شد از شهدا به‌عنوان نمادهای ایثار و مقاومت و انسان‌های زنده و جاودان یاد کرد و اظهار داشت: انسان‌هایی می‌توانند در میدان دفاع و مبارزه قدم بگذارند و به سعادت ابدی نائل شوند که از نظر عمل و رفتار مقاوم و از نظر ایمان و عقیده محکم باشند.

مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان مرودشت از برگزاری یادواره سرداران و 384  شهید دانشجوی دفاع مقدس استان فارس در مرودشت خبر داد و افزود: با توجه به سنت هرساله و به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی یاد و خاطره شهدا و همچنین ابلاغ و شیوه‌نامه استانی برگزاری یادواره شهدا دانشجو در شهرستان مرودشت همزمان با دیگر مراکز شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌‌شود.

آیینی به تبیین ترکیب و شرح وظایف کمیته‌های برگزاری یادواره پرداخت و زمان برگزاری یادواره را 24 آذرماه جاری اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم با هماهنگی و مشارکت مسؤولان شهرستان بتوانیم مراسمی درخور و شأن شهدا برگزار کنیم که شرمنده آن‌ها نشویم.

دبیر ستاد بزرگداشت شهدای دانشجوی شهرستان مرودشت تعداد شهدای دانشجوی شهرستان مرودشت را 12 تن اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم با حضور توده‌های مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا در آیین خاصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان