کد خبر: ۱۰۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵

میدان امام حسین(ع) شیراز به تومور در دل شهر تبديل شد

واقعيتي كه مزه تلخ ان به صورت عادت براي همشريان شيرازي در امده است گوي كه مثل يك تومور سرطاني در دل شهر شيراز رشد كرده و ديگر علاجي ندارد و كسي به فكر درمان ان نيست.

میدان امام حسین(ع) شیراز به تومور در دل شهر تبديل شد

به گزارش  شیرازه پروژه نيمه تمام شده و به دست باد سپرده شده درميان مسئولين قبل و فعلي شهر شيراز ، فلكه ستاد مدت هاست معني واقعي خود را از دست داده و به بازي منچ و مار پله تبديل شده. 

واقعيتي كه مزه تلخ آن، به صورت عادت براي همشريان شيرازي در آمده است؛ گوي كه مثل يك تومور سرطاني در دل شهر شيراز رشد كرده و ديگر علاجي ندارد  و كسي به فكر درمان آن نيست. 

ميدان امام حسین (ع) شهر شيراز ، از زمان كلنگ زني تا بحال به چه میزان پيشرفت عمراني داشته است، أصلاً كسي يا كساني در اين پروژه مشغول به كار هستند يا اين پروژه هم در دولت اميد بخاطره كمبود بودجه به مانند كشتي به گل نشسته است.



 شايد آقاي استاندار و فرماندار يا شهردار از مسيرهاي جايگزيني براي رفت و آمد استفاده مي كنند، يا بهتر بگوييم اين مسئولين هم مثل عموم، عادت كرده اند،  و به اين باور رسيده اند كه شكل مار پيچ تردد و ترافيك بايد به اين شكل باشد و ما در كنار مسئولين عادت كرده ايم كه لقمه را دور سر خود بچرخانيم بعد ميل كنيم.
 
واقعاً استاندار فارس متوجه روند كند اين پروژه در چند قدمي استانداري فارس نيست؟ به راستي درست گفته اند مسئولين متوجه نزديكي برخي از مسائل  و معضلات نزديك خود نيستند چرا که به فاصله دورتر مي نگرند؛ در حالي كه پروژه تقاطع غير هم سطح و طبقاتي پل معالي آباد قبل از اين پروژه شروع شده و الان چند سال است كه تمام شده يا مثالي نزديكتر ؛ زيرگذر و روگذر ميدان معلم در حال إتمام است و بار ترافيكي ندارد.
 
مثالي ديگر؛ بزرگراه شهيد محلاتي در انتهاي بزرگراه حسين الهاشمي بهره برداري شده ، به راستي چشم مسئولين وقت، به ترافيك خيابان زند و فلكه ستاد عادت كرده و خود رابا اين شرايط وقف داده اند و زمان تلف شده دراين ترافيك ها حق الناس به شمار نمي رود.
 
اين عرف شدن در استان فارس و شيراز يك پروژه بايد بين چند مسئول دست به دست شود و يكديگر را نقد كنند و از قبلي ها ايراداتي گرفته شود؛ در حالي كه به فكر برطرف كردن موانع نيستند يا مرد عمل نيستند چرا که از فلكه ستادفقط اسم به جا مانده اما تردد در آن مثل بازي منچ و مار پله است.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان