کد خبر: ۱۰۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵

از کشف کالاي قاچاق 700 ميليونی تا دستگیری سارقی با 16 فقره سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان ارسنجان از کشف يک محموله کالاي قاچاق به ارزش 700 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ "احمد فداكار" فرمانده انتظامي شهرستان ارسنجان گفت: ماموران انتظامي شهرستان ارسنجان،‌هنگام گشت زني در سطح شهر به يک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو، 16دستگاه ماشين لباسشويي، 15دستگاه جاروبرقي و3دستگاه يخچال فاقد مجوز قانوني و گمركي كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ارسنجان با بيان اينكه ارزش کالاي مکشوفه 700 ميليون ریال برآورد شده است، افزود: در اين رابطه راننده خودرو دستگير و با تشكيل پرونده به مقام قضائي معرفي گرديد.

فداكار در پايان از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن 110 اطلاع دهند.

سارق درون خودرو با 16 فقره سرقت دستگير شد

سرهنگ "يوسف ملك زاده" فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: ماموران کلانتری وليعصر شيراز هنگام گشت زني در سطح شهر، فردي را حین سرقت قطعات یک دستگاه خودرو دستگير كردند.

وي ادامه داد : در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد اين فرد از سارقان سابقه دار است كه داراي سوابق متعدد كيفري مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز بيان كرد: در تحقيقات انجام شده، وي به ۱۶ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهر شیراز اعتراف كرد كه صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

ملك زاده گفت: متهم با تشكيل پرونده حهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل شد.

دستگیری 14 خرده فروش موادمخدر در مرودشت

سرهنگ "دلاور القاصی مهر" فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ، ماموران کلانتری انقلاب اين شهرستان اقدام به شناسایی تعدادی از منازل خرده فروشان موادمخدر كردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و در در بازرسی از این منازل 14 نفر از خرده فروشان موادمخدر را دستگیر و از آنان مقادیری مواد مخدر شامل 56 گرم تریاک، 8 گرم شیره تریاک، 3 گرم هروئین و 2 گرم شیشه کشف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: همچنین در این عملیات یک دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان موادمخدر که در تهیه و توزیع موادمخدر از آنها استفاده مي كردند، توقیف شد.

سرهنگ القاصی مهر خاطر نشان كرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.

وي با بيان اینکه یکی از الویت های مهم انتظامی شهرستان در سال جاری مبارزه جدی با خرده فروشان موادمخدر می باشد، تصریح کرد: اجراي این طرح علاوه بر این که باعث افزايش ضريب امنيتي در شهرستان و افزايش احساس امنيت در بین شهروندان شده است، رضایت اهالی و ساکنین این مناطق را نیز موجب شده است.


نظرات بینندگان