کد خبر: ۱۰۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبرداد؛

برخی که اهلیت لازم برای کار تولیدی ندارند زمین دریافت کرده اند

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان فارس گفت : برخی از افراد هستند که سال‌های متمادی زمینی را دریافت و بدون هیچ اقدامی رها کردند ونیز متأسفانه بعضی دیگر که اهلیت لازم برای کار تولیدی را ندارند، زمین را دریافت و هیچ پیگیری دیگری انجام ندادند.
 به گزارش شیرازه، شابرخی اکه اهلیت لازم برای کار تولیدی ندارند زمین دریافت کرده اندهپور قنبری مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان فارس اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده اطلاعات جامعی به دست آمده که در تصمیم‌ گیری‌های آتی برای صنعت و تولید استان بسیار ارزشمند و تأثیر گذار خواهد بود.

 وی ازبرگزاري 29 نشست کمیته پایش قرارداد های راکد صنعتی درشرکت شهر های صنعتی  خبرداد، وافزود: جلسات كميته پايش 213سرمايه گذار متعهد به ساخت و ساز و راه اندازي فعاليت واحد هاي توليدي و صنعتي شده اند.

  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: برگزاري جلسات كميته پايش از ابتداي امسال و در راستاي برنامه هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران در دستور كار اين شركت قرار گرفته است.  قنبری تصریح کرد: همکاری وتعامل حداکثری با صنعتگران  و پیگیری جدی توسعه و تكميل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از راهبردهای مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی اظهار داشت:  برگزاري مستمر اين جلسات،علاوه بر ساماندهی وضعیت زمین‌های واگذار شده بلا تکلیف شهرک‌هاي صنعتي ، وضعیت طرح‌های نیمه تمام نیز بررسی می‌شود.

  این مسئول با تاکید براینکه با اجرای طرح پایش زمین‌ها و قراردادهای راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پايان سال  با جدیت دنبال می‌شود، افزود: مهمترین هدف این طرح تعیین تکلیف وضعیت زمین‌های واگذار شده راکد بود که با تشکیل کمیته‌ای متشكل از  نمایندگان  خانه صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، اتاق بازرگاني صنايع و معادن و كشاورزي و نيز شرکت شهرک‌های صنعتی  موردبررسي و پیگیری قرار مي گيرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس  خاطرنشان کرد: تا کنون  با برگزاري 29 جلسه اين كميته ،به وضعيت   245 سرمايه گذار رسيدگي شده،   ودر هر جلسه با حضور صاحبان زمین‌ها، قراردادهای  راکد به دقت مورد بررسی قرارمي گيرد و کمیته سه نفره در خصوص فسخ و یا ادامه قرارداد نظر خود را اعلام مي كند.

قنبري  تصریح کرد: دراین مدت نیز 213 سرمايه گذار متعهد به  تداوم امر سرمايه گذاري  شده اند و مقرر شد طي برنامه زمان بندي اقدامات خود را نسبت به ساخت و ساز و بهره برداري از واحد هاي توليدي و صنعتي انجام دهند و پرونده 21سرمايه گذار نيز به هيئات داوري و حل اختلاف ارجاع شده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان