کد خبر: ۱۰۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵

یا اصلاح طلبان از زیبا کلام برائت کنند ویااینکه توهین وی یک حرکت حزبی وسیاسی محسوب می شود

در پی سخنان توهین آمیز صادق زیبا کلام به ایل قشقایی شاهدخروشیدن و اعتراض شدید قشقایی های فارس از طریق فضای مجازی و همچنین تجمع در جلو ساختمان استانداری فارس بوده ایم تااز این طریق پیام خود را به گوش اقای زیبا کلام برساندند.
یا اصلاح طلبان از زیبا کلام برائت کنندو ویااینکه توهین وی یک حرکت حزبی وسیاسی محسوب می شود
به گزارش شیرازه ،در پی سخنان توهین آمیز صادق زیبا کلام به ایل قشقایی شاهدخروشیدن و اعتراض شدید قشقایی های فارس از طریق فضای مجازی و همچنین تجمع در جلو ساختمان استانداری فارس بوده ایم تااز این طریق پیام خود را به گوش اقای زیبا کلام برساندند.
 چند تن از کسانی که در این تجمع حضور داشتند در مصاحبه با شیرازه اظهار داشتند:
اقای فضل الله حسینی قشقایی شش بلوکی از تیره قریالو درگفت وگو با خبرنگار اعزامی شیرازه گفت: اگر امروز شاهد تجمع در این مکان هستیم به دلیل عدم رعایت ادب واحترام به این قوم وقبیله بوده ایم و انتقاد ما کاملا مودبانه وبدون هیچگونه الفاظ وکلمات توهین آمیز به این فرد می باشد و در این راستا،زیبا کلام باید بداند که ما قوم وملتی بی ادبی نمی باشیم.
وی در جواب توهین آمیز زیبا کلام افزود: ایل قشقایی ایلی با اصالت است و شاید شما به خاطر بیسوادی این را متوجه نشده اید و این را باید بدانید با همه ادعاهایتان شاید از حزب خاصی پشتیبان می شوید که بااین لحن این قوم غیور را مورد بی احترامی قرار داده ایدو بروید تاریخ را مطالعه وپیشینه این ایل و قبیله را مورد بررسی مجدد قراردهید تا دچار توهم نشوید.وبدانید ما در همه عرصه های انقلاب اسلامی طلایه دار بوده ایم.
زیبا کلام و امثال وی بدانند هرکسی بخواهد به این ایل با اصالت توهین کند تودهانی محکمی خواهد خورد و در تاریخ ثابت کرده ایم که هر یاوه کویی به ملت ایران با جواب دندان شکن ما روبرو خواهد شد.
اما در مصاحبه با یکی دیگر از معترضان وی اینگونه ابراز داشت:
یا اصلاح طلبان از زیبا کلام برائت کنندو ویااینکه توهین وی یک حرکت حزبی وسیاسی محسوب می شود
ما ایل ،قوم وکشور خود را دوست داشته و برای بقای آن ازجان خود گذشته واگر بخواهید ایل مارا مورد توهین قرار دهیداین حرکت به هیچ وجه  توجیه پذیر نخواهد بود .
در برهه های سخت این انقلاب زنان قشقایی خود تفنگ بر دوش همپای مردان مدافع کیان انقلاب اسلامی هستند.
اما اینکه کسی به خود اجازه توهین دهد قابل قبول نخواهد بود. این اقدام مافقط در راستای حفظ ارزش های ایل بزرگ قشقایی بوده و هیچ گونه اعتراض به اصل نظام نداشته و نداریم. او باید عذر خواهی کند. بیانیه هایی که در شبکه های مجازی از طرف وی منتشر می شود قابل قبول نیست و باید به صورت رسمی از مردم این ایل عذر خواهی کند.

اما شیرازه از اقدام بی خردانه آقای زیباکلام این شبهه روشن فکر دعوت می کند که باکمی تامل وتفکر از حرکاتی که موجب اختلاف وچند دستگی بین اقوام وقومیت های ایرانی که همواره در حفظ وحراست دستاوردهای نظام مقدس اسلامی پیشگام بوده اند ،ازکلمات تفرقه برانگیز پرهیز کند وطبل بیسوادی خود را بین اقوام ایرانی به صدا در نیاورد .
سکوت بهترین عمل برای اینگونه افراد که دم از باسوادی می زنند است.

لازم به ذکر است صادق زیبا کلام در اقدامی عجیب در یکی از برنامه ها و گفتگوهای تصویری زنان قشقایی را با واژه ای عجیب (کولی ها) خطاب می کند.


انتهای پیام/  
نظرات بینندگان