کد خبر: ۱۰۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
امام جمعه مُهـر:

شهرک صنعتی شهرستان مُهـر فعالیت چندانی ندارد

امام جمعه مُهـر گفت: شهرک صنعتی شهرستان مُهـر فعالیت چندانی ندارد و افرادی که در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند منتظر تسهیلات وعده داده‌شده از طرف مسئولین هستند و از مدیران مسئول در شهرستان، استان و کشور می‌خواهیم به این موضوع ورود و پیگیری کنند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از سرویس سیاسی عصر مُهـر، نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه شهر مُهـر با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار و به امامت حجت‌الاسلام اصغر شاکری امام‌جمعه شهر مُهـر در مصلای نماز جمعه اقامه شد.

امام‌جمعه مهر در ابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: حوادث حله عمق ناکامی است و وقتی‌که تکفیری‌ها دیدند که نمی‌توانند جلوی جمعیت ده‌ها میلیونی اربعین حسینی را گیرند دست به اقدامات تروریستی و انتحاری می‌زنند و مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند که نشان‌دهندهٔ عمق ناکامی است.

وی افزود: دشمنان نظام وقتی به اهداف شوم و پلید خود نرسیده‌اند دست به عملیات انتحاری حله زدند که قلب جامعه اسلامی را دغ دار کردند.

حجت‌الاسلام شاکری در ادامه صحبت‌های خود به حادثه قطار در سمنان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: حادثه سمنان یک حادثه بسیار دردناک و ناراحت‌کننده‌ای بود، اما این‌گونه حوادث و این‌گونه مشکلات قلب یک ملت را داغدار می‌کند، این‌گونه حوادث نباید در جامعه رخ دهد.

امام‌جمعه مهر یادآور شد: از مسئولین مربوطه می‌خواهیم حادثه قطار مسافربری سمنان را پیگیری کنند و اگر تقصیری در کار بوده است به‌آسانی از کنار آن گذر نکنند و با جدیت کامل با عوامل مربوطه برخورد کنند.

این مسئول در ادامه به دهه وقف اشاره کرد و گفت: ما از گذشتگان موقوفات بسیاری به ارث برده‌ایم و درگذشته آن‌هایی که زمین داشتند برای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وقف می‌کردند و آن‌هایی که زمین و خانه نداشتند درخت می‌کاشتند و درخت خود را وقف حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌کردند، امروز می‌طلبد که این‌گونه سنت‌ها احیا شود و یک سنت حسنه از خود به یادگار بگذاریم.

حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مهر در ادامه بیان داشت: یکی از اولویت‌های مهم ملی ما که در راستای با اقتصاد مقاومتی است، اشتغال است، شهرک صنعتی شهرستان مُهـر فعالیت چندانی ندارد و افرادی که در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند منتظر تسهیلات وعده داده‌شده از طرف مسئولین هستند و از مدیران مسئول در شهرستان، استان و کشور می‌خواهیم به این موضوع ورود و پیگیری کنند.

امام‌جمعه مهر ادامه داد: اگر شهرک صنعتی در این شهرستان راه‌اندازی شود جمعیت بسیار زیادی از جوانانی که بیکار هستند مشکل آن‌ها حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاکری تصریح کرد: در شهرک صنعتی مهر بیش از 10 کارخانه تولیدی است و اگر جوانان در این کارخانه‌ها مشغول به کار و فعالیت شوند بسیار کار پسندیده‌ای است و مشکل بیکاری و اقتصادی جوانان حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مهر در پایان صحبت‌های خود گفت: از مسئولین می‌خواهیم که با راه‌اندازی و رفع مشکلات شهرک صنعتی مشکل اقتصاد مقاومتی و اشتغال که از مسائل و مشکلات این شهرستان، استان و کشور است حل کنند.

پایان پیام/224224


نظرات بینندگان