کد خبر: ۱۰۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
به همت آتش نشانان شهرداری اردکان؛

آتش در پاساژ اسرار سپیدان مهار شد

آتش سوزی در پاساژ اسراری سپیدان واقع در بازار شهر اردکان مرکز شهرستان به وقوع پیوست که با کمک اتش نشانشان شهرداری اردکان مهار شد .

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون؛ آتش سوزی در پاساژ اسراری سپیدان واقع در بازار شهر اردکان مرکز شهرستان به وقوع پیوست که با کمک اتش نشانشان شهرداری اردکان مهار شد .

این آتش سوزی که بر اثر بی احتیاطی در یکی از مغازه های پاساژ اسراری سپیدان واقع در بازار شهر اردکان مرکز شهرستان به وقوع پیوست  به همت اتش نشاشانان شهرداری اردکان مهار شد . آتش سوزی در پاساژ سپیدان درحالی رخ داد که پیش از این وحید حق پرست مسئول آتش نشانی شهرداری اردکان بارها در خصوص خطرات ناشی از آتش سوزی در مغازه های شهر  ورعایت نکات ایمنی وفنی در فصل سرمابه مسئولان امرهشدار داده بود

وحید حق پرست مسئول آتش نشانی شهرداری اردکان درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع آتش سوزی در خیابان امام (ره)، به آتش نشانی اردکان اعلام شد و بلافاصله ماموران به همراه خودروهای مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد در یکی ازپاساژهای مرکز شهر ، مغازه کفش فروشی بدلیل استفاده از بخاری قدیمی وعدم رعایت نکات ایمنی دچار حریق شده و به شدت در حال گسترش به مغازه های همجوار بود.

مسئول آتش نشانی شهرداری اردکان ادامه داد: آتش نشانان ابتدا با جلوگیری از سرایت شعله ها به مغازه های همجوار اقدام به مهار شعله ها کرده و سپس با استفاده از تجهیزات ایمنی کانون آتش را خاموش کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه خوشبختانه به هیچ کسی آسیبی وارد نشد و آتش نشانان موفق شدند در کمترین زمان ممکن عملیات مهار شعله های آتش را به پایان برسانند.

مسئول آتش نشانی شهرداری اردکان اضافه کرد:متاسفانه در این پاساژ در هیچ کدام از مغازه ها کپسول اطفا حریق جهت مواقع ضروری وحوادث اینچنینی وجود نداشت .


نظرات بینندگان