کد خبر: ۱۰۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد

گاز رسانی به گویم خلاف قانون است

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: گازرسانی به مناطق حاشیه روستاهای خارج از طرح های هادی خلاف مقررات است واگر این کار صورت گیرد با مشکل قانونی روبرو خواهد شد.
به گزارش شیرازه، هوشنگ محمدی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: عده ای براین باور هستند که شرکت گاز استان در کار خلاف قانون شرکت کند و تعدادی را تحرک می کنند که جلو شرکت گاز به وِیژه در گویم  تجمع کنند وخواستار گازرسانی به مناطقی که  مجوز انشعاب ندارند شده اند.


وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای خارج از طرح های نیاز به مجوز بنیاد مسکن و در محدوده شهر نیاز به مجوز شهرداری ها دارد، افزود: این طرح قانونی نباید توسط عده ای اهرم تحریک روستائیان قرارگیرد، بنابراین مجوز هرگونه استعلام وانشعاب درحوزه شهر با مجوزشهرداری ودرروستاها از طریق طرح هادی  تعریف شده است و کسانی که از آن خارج شوند حق استفاده از انشعاب گاز را ندارند واگر موردی مشاهده شود با پیگیرد قانونی روبرو خواهندشد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: نقاطی که بدون مجوز و مقررات به شهر ملحق شده اند قطعا اجازه انشعاب آب، برق وگاز به آنان داده نمی شود و شرکت گاز به دلیل رسالتی که بردوش دارد در صدد گازرسانی به تمامی نقاط محروم و دور افتاده شهری و روستایی که دارای مجوز هستند می باشد و از کارهای خلاف قانون پرهیز می کند اگرخلاف مشاهده شد آن را بازگو نمایند تا در اسرع وقت جلو این حرکت گرفته شود.

وی تصریح کرد: شرکت گاز آمادگی دارد تا در صورت صدور مجوزهای لازم از سوی شهرداری ها و بنیاد مسکن در کوتاهترین زمان ممکن گازرسانی به روستاهای حاشیه شیراز را آغاز کند و یا به  سرانجام برساند و به رغم محدودیت های موجود این کار را در اولویت قرار دهد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس بیان داشت: با توجه به ماده 8 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغ ها  وارائه هرگونه خدمات تاسیسات زیربنایی شامل آب، برق گاز به مستحدثات  غیر مجاز در حریم شهر شیراز و خارج از طرح هادی روستایی ممنوع  واز هرگونه انشعاب دراراضی نامبرده ازاین مدیریت استعلام شود.
محمدی  درمورد احکام جدید سازمانی در این شرکت خبرداد، وافزود: 
38 نفر از مدیران با سابقه را با بازنشستگی پیش از موعد از دست داده ایم که 140 پست بدون تصدی دراین شرکت د باقی مانده است و همچنان اجازه ای برا ی استخدام نیروی جدید نخواهیم داشت.

وی ازکشته شدن جوان 14 ساله استهباناتی به دلیل عدم رعایت  مسائل ایمنی وبراثر استنشاق گاز منواکسید کربن  خبرداد، وافزود:  مرگ این جوان موجب تاثر کارکنان شرکت گاز شده است وبه تمامی شهروندان توصیه می شود که دراین فصل نکات ایمنی  دراستفاده از بخاری گاز سوز را رعایت کنند تا  شاهد تکرار چنین حادثه تاسف بار نشویم.

انتهای پیام /

 
نظرات بینندگان