کد خبر: ۱۰۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵

استخر اقلید بصورت نسیه درحال تکمیل است+عکس

استخر شهیدان عباس نژاد اقلید حدودا 5ماه پیش بدلیل خرابی سقف و ریزش؛ در دست تعمیر قرار گرفت و بسته شد.

به گزارش شیرازه به نقل از کلیدفارس؛استخر شهیدان عباس نژاد اقلید حدودا 5ماه پیش بدلیل خرابی سقف و ریزش؛ در دست تعمیر قرار گرفت و بسته شد که کلیدفارس اطلاعات کامل را در اوایل کار ارائه کرد.


این رسانه در ادامه پیگیری های خود به این نتیجه رسید که فعالیت کار ساخت استخر تا حدودی رو به پایان است وتا مدتی دیگر تنها استخر اقلید دوباره راه اندازی میشود.

مریم نیکوکار سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرشتان اقلید در گفت وگو با ما از اجرای طرح هایی در این استخر خبرداد.

وی تصریح کرد:با توجه به خرابی شدید استخر و عدم وجود ریال بودجه ای در سطح شهرستان و در راستای ورزش به ویژه استخر شهیدان عباسنژاد اقلید مدتی پیش قرار دادی با  پیمانکار سازه سقف استخر بدون هیچ پرادختی قبلی  بسته شد وکار عملیاتی آن آغاز شد.

نیکوکار ادامه داد:با رفت و آمد های بسیار و رایزنی های انجام شده سقف(نوع ساندویچ پانل)، تجهیزات وتاسیسات خریداری شد از بهترین امکانات های موجود در بازار است.


سرپرست اداره ورزش وجوانان اقلید خاطرنشان کرد:پس از خرابی سقف که تمامی تاسیسات و وسایل گرمایشی،سرمایشی  را هم خراب کرده بود و خوشبختانه بصورت درجه یک خریداری شده است لوله کشی،برق،گرمایش در حال انجام عملیات است و این شاءالله پس از نصب این موارد سقف ریخته میشود.


نیکوکار از رایزنی های انجام شده در بحث استخر هم سخن گفت و افزود:با پیگیری های مداوم انجام شده و رایزنی های نماینده شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی قسمت جکوزی استخر شهیدان عباسنژآد اقلید نیز در حال پیگیری است.


شایان ذکر است که استخر بالغ بر 250ملیون تومان هزینه وارد کرده است.







برچسب ها: استخر ، اقلید ، کلید ، رسانه
نظرات بینندگان