کد خبر: ۱۰۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵

رزمایش امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس برگزار شد

مرحله اصلی رزمایش امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس با مشارکت نیروهای زمینی و هوایی ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی برگزار شد.
به گزارش شیرازه، رزمایش امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس که از روز شنبه آغاز شده بود با اجرای مرحله اصلی رزمایش در حضور مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس امروز دوشنبه پانزدهم آذر پایان یافت.

رییس شورای هماهنگی بهداشت امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس با بیان اینکه این رزمایش با هدف تقویت هماهنگی و آمادگی نیروهای مسلح برای انتقال مصدومین و مجروحین در هنگام بروز حوادث برگزار شد، گفت: مرحله اصلی رزمایش امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس با حضور نیروهای زمینی و هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی استان و با مشارکت علوم پزشکی فارس در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد.

وی در تشریح مرحله اصلی رزمایش گفت: بر اساس طراحی صورت گرفته، مصدومین بوسیله یک فروند بالگرد و پانزده آمبولانس به پایگاه هوایی شهید دوران شیراز منتقل می شوند و اقدامات درمانی اولیه توسط  کادرهای پزشکی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی انجام می شود.

سرهنگ مهدی قائمی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان برای تکمیل درمان بوسیله دو فروند هواپیمای سی 130 به پایگاه هوایی شهید لشکری تهران و بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش اعزام می شوند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان