کد خبر: ۱۰۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵

درخشش کاروان قرآنی دادگستری فارس در مسابقات سراسری قرآن کریم

کاروان قرآنی استان فارس در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در منطقه 4 کشور موفق به کسب 14 مقام برتر شد.
به گزارش شیرازه، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در منطقه 4 کشور که به مدت دو روز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد استان فارس با درخشش شرکت کنندگان خود در 8 رشته صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

این گزارش حاکی است قاریان و حافظان از دادگستری استان، سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان فارس و خانواده های شاغلین در این مجموعه ها شرکت داشتند که در رشته های قرائت زیر 16 سال خواهران و برادران ریحانه سروستانی و علیرضا هوشمند سروستانی، عنوان اول و دوم و در رشته قرائت تحقیق خواهران و برادران بزرگسال مریم حریری و سعید ابوالوردی صاحب عناوین اول و سوم شدند.
گفتنی است در رشته قرائت ترتیل خواهران و برادران نیز مرضیه گودرزی و محمد مهدی یقطین به ترتیب صاحب عناوین اول و دوم شدند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش خواهران سیده لیلا موسوی عنوان اول را کسب کرد و در رشته حفظ 20جزء خواهران بزرگسالان عشرت السادات ساداتی حسینی صاحب عنوان دوم گردید.
در رشته حفظ 10 جزء برادران و خواهران عناوین اول و دوم به ترتیب به محمد سیلابی و زهرا محمدی زاده رسید و در رشته حفظ 5 جزء خواهران بزرگسال الهام سامان عنوان اول را کسب کرد.
همچنین زهرا شریفی در رشته حفظ موضوعی و جمیله جوانی در رشته درک مفاهیم و تفسیر قرآن به ترتیب صاحب عنوان سوم و چهارم شدند.
گفتنی است پس از این مسابقات از جمع کاروان قرآنی فارس 12 نفر از برگزیدگان به مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم قرآن کریم قوه قضائیه راه یافتند.
مسابقات قرآن کریم منطقه 4 کشور که با حضور استان های فارس، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر ،لرستان ،اصفهان و خوزستان به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد صبح امروز به پایان رسید.

نظرات بینندگان