کد خبر: ۱۰۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵

دیدار استاندار فارس با اعضاء ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92

سید محمد علی افشانی استاندار فارس و مجری انتخابات در استان با اعضا ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 در محل استانداری فارس دیدار کرد.

به گزارش شیرازه، در کمتر از 6 ماه مانده به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای شهر، سید محمد علی افشانی استاندار فارس و مجری انتخابات در استان با اعضا ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 دیدار کرد.

این دیدار که با حضور یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و رزمجو مدیر کل روابط عمومی استانداری و در محل استانداری فارس برگزار شده، دبیران ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان های استان فارس به بیان نظرات خود پرداخته اند.

 حسن روحانی که پیش از این وزیر کشور اعلام کرده بود قطعا در انتخابات 96 کاندیدا خواهد شد؛ با توجه به عدم بهبود شرایط اقتصادی مردم و اخیرا وضعیت و سرنوشت نامعلوم برجام، تصمیمش برای حضور در انتخابات 96سخت خواهد بود.

گفتنی است تئورسین های جریان اصلاحات نیز که بارها اعلام کرده اند که حضورشان در این دولت به مانند اجاره نشینی است، برای سال آینده تنها به روحانی فکر نمی کنند بلکه چنانچه رقیب آنها چهره ی رای آوری را وارد کارزار انتخابات کند، با توجه به روند نزولی مقبولیت دولت و رئیس آن، گزینه ی جایگزین روحانی را وارد صحنه خواهند کرد. البته تردید روحانی برای ورود یا عدم ورود به عرصه انتخابات به این جریان کمک شایانی خواهد کرد.

این جریان سیاسی همچنین جهت هماهنگی و انسجام، سلسله نشست های انتخاباتی خود را مدت ها است آغاز کرده است.

نظرات بینندگان