کد خبر: ۱۰۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

زوایای تـازه از قتل کارمند یک بـانک در شیراز

زوایای تازه ای از قتل مرموز کارمند یکی از بانک های شیراز، فاش شد.
به گزارش شیرازه، چندی قبل مأموران پليس شیراز باخبر شدند مردی جوان به طرز مرموزي گم شده است.
همسر این مرد به آنها گفت كه شوهرش صبح برای رفتن به محل کار از خانه خارج و پس از آن ناپديد شده است.
هيچ ردي از این مرد گمشده نبود و با گذشت زمان، اين فرضيه كه وی قرباني حادثهاي مرگبار شده، مدنظرقرار گرفت.
خانواده این مرد ميگفتند كه شايد او قربانی یک جنایت شده باشد. با توجه به ادعای خانواده این مرد و با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن راز مرموز گم شدن این مرد آغاز شد.
در تحقیقات پیرامون این موضوع و با ردیابی های صورت گرفته ماموران توانستند سرنخ هایی به دست آورند که نشان می داد در مفقود شدن این کارمند بانک، زنی دخالت دارد از این رو تحقیقات را در این رابطه متمرکز کرده و توانستند به سرنخ هایی دست یابند که نقش این زن در مفقود بودن وی را نشان می داد.
با به دست آمدن این سرنخ، زن جوان بازداشت شد اما مدعي شد كه بيگناه است و خبري از سرنوشت كارمند بانك ندارد. چند روز از ماجراي گم شدن کارمند بانک ميگذشت كه این زن همچنان اصرار داشت در این رابطه هیچ نقشیندارد. به همين دليل بازجويي از اين زن از سر گرفته شد اما او همچنان مدعي بود كه بيگناه است.
سرنخ مهمبازجويي از اين زن ادامه داشت اما وي همچنان سكوت كرده بود.
از سوي ديگر مأموران بهدنبال سرنخ هایی بودند كه راز مرموز مفقود شدن این مرد را فاش کنند. به همين دليل بازجوييها ادامه يافت تا اينكه زن جوان راز قتل کارمند بانک را فاش كرد. زن جوان گفت: از سالیان سال به بانکی که او کارمندش بود رفت و آمد می کردم. من در آن بانک حساب داشتم و در این مدت وام گرفته بودم.
در این مدت سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف پیدا کردیم؛ تصميم گرفته بودم براي انتقامجويي به او آسيب برسانم و در نهايت نقشه كشيدم كه با قتل او انتقام بگيرم.
وي ادامه داد: روز حادثه با هم به اطراف جهرم رفتیم و با اسلحه ای که از قبل آماده کرده بودم وی را به قتل رساندم.
سپس همانجا خاكرا كنار زده و جسد را به صورت سطحي دفن كردم.همسرم در این جنایت دخالتی نداشته و من تک و تنها او را به قتل رسانده ام.
این زن مدعی شد که همسرش در جنایت دخالتی نداشته و خودش به تنهایی این قتل را انجام داده است.
پس از اعترافات زن جنايتكار، مأموران برای کشف جسد به محل رفتند و جسد كارمند بانك را کشف کردند.
در تمامی مراحل تحقیقات وی مدعی شد به دلیل اختلافات مالی دست به جنایت زده و زوایای تازه ای از آن را فاش کرد. در ادامه وی صحنه جنایت را بازسازی کرد. نامبرده هم اکنون در بازداشت به سر می برد.


نظرات بینندگان