کد خبر: ۱۰۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
فرمانده ارشد سپاه استان فارس:

امید انقلاب و نظام به بسیج است

فرمانده سپاه فجر گفت: امید انقلاب و نظام به بسیج است و اگر در این چند روز عمر نیز تعلل به خرج دهیم و گامی در پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی برنداریم مورد مواخذه قرار خواهیم گرفت.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم؛  ؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت شهرستانهای جهرم، فیروزآباد و قیر و کارزین با اشاره به توانایی های بسیج در زمینه های مختلف، وظیفه ی اصلی امروز این نهاد را تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی برشمرد. امید انقلاب و نظام به بسیج است


سردار غیاثی با اشاره به اعتماد امام راحل و رهبری معظم انقلاب به بسیج تصریح کرد: امید انقلاب و نظام به بسیج است. 

وی در ادامه با بیان عمر کوتاه انسان و فرصت کمی که در اختیار دارد بیان داشت: اگر در این چند روز عمر نیز تعلل به خرج دهیم و گامی در پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی برنداریم مورد مواخذه قرار خواهیم گرفت. 

فرمانده ارشد سپاه استان فارس با یادآوری هدف گذاری سازمان بسیج برای ارتقاء معنویت در بین بسیجیان اظهار داشت:بسیج با توجه به ماموریت حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی نمی تواند نسبت به هرآنچه پیرامونش می گذرد بی تفاوت باشد. 

سردار غیاثی با اشاره به تقویت زیرساخت های معنوی برای نسل امروز و نسلهای آینده توسط بسیج تصریح کرد: بسیج امروز مفتخر است که تأیید و رضایتمندی نائب امام عصر(عج) را دارد. 

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و تربیت انسان های عارف در آن آوردگاه، اظهار داشت: امروزه فضای حوزه جنگ نرم، در جهت تقویت زیرساخت های معنوی بسیجیان باید قرار گیرد و محصول و خروجی آن را نیز باید مشاهده و لمس کنیم.

نظرات بینندگان