کد خبر: ۱۰۲۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

بزک رژیم شاهنشاهی درتلگرام + تصاویر

با اندک نگاهی به جریان رسانه های دشمن در چندین سال اخیر، به این مهم دست میابیم که آنها از تمام قوای خود استفاده می کنند تا با استحاله تاریخ، به جوان ایرانی که شاید دوره قبل از انقلاب را ندیده است، بقبولانند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی برای آنان نداشته است و در نقطه مقابل آن، در زمان شاهنشاهی ایران گل و بلبل بوده است!
به گزارش شیرازه، بعد از به سنگ خوردن تیرهابزک رژیم شاهنشاهی درتلگرام + تصاویری دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، دشمنان تصمیم گرفتن با تحریف تاریخ پهلوی و شاهنشاهی،افکار و عقاید مردم ایران را تغییر دهند.

با اندک نگاهی به جریان رسانه های دشمن در چندین سال اخیر، به این مهم دست میابیم که آنها از تمام قوای خود استفاده می کنند تا با استحاله تاریخ، به جوان ایرانی که شاید دوره قبل از انقلاب را ندیده است، بقبولانند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی برای آنان نداشته است و در نقطه مقابل آن، در زمان شاهنشاهی ایران گل و بلبل بوده است!

آنها برای این ادعای خود از تمامی ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌نمایند و برای ادعای خود از هیچ منبع موثقی استفاده نمی‌برند.

بیشترین گذاره های استفاده شده کانال های ضد انقلاب در بزک کردن رژیم شاهنشاهی به شرح زیر است:

ادعای شاه دوستی مردم!

ادعای نبود هیچ فقر و رفاه مردم!

ادعای عزت ایران در دنیا!

ادعای آزادی بیان در رژیم پهلوی!

ادعای آزادی زنان در رژیم پهلوی!

ادعای ساده زیست بودن شاه!

ادعای عدم پیشرفت ایران بعد از انقلاب

ادعای ناکارمدی مسئولان نظام

ادعای عدم ازادی بیان و ازادی زنان بعد از انقلاب

ادعای افسرده شدن مردم بعد از انقلاب

این ادعاها برای افرادی که زمان طاغوت را دیده اند بسیار مزحک و خنده دار است اما شاید برای جوان و نوجوانی که آن دوران را درک نکرده و تاریخ را مطالعه ننموده است تا حدودی کارساز باشد.

بیشترین تاکتیک استفاده شده در این ادعاهای رسانه های، تاکتیک" دروغ بزرگ"،"تحریف"و "سانسور" است.

باید اعتراف کرد که متاسفانه رسانه های انقلابی اعم از صدا وسیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات، در نشان دادن عمق فجایع های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی رژیم پهلوی کوتاهی نمودند و در مقابل نتوانستند دستاورد های انقلاب اسلامی را به درستی به نسل بعد انتقال دهند.

در این میان فعالیت رسانه ای گروه های خود جوش فرهنگی مانند چراغی در این تاریکی رسانه ای دشمن بیشتر نمایان است که در ادامه به چند نمونه از پاسخگویی به شبهات و اقدامات ایجابی این گروه ها در فضای مجازی را مشاهده می‌کنیم.

 عکس های زیر برگرفته از کانال پر محتوای تاریخ پهلوی به روایت اسناد با ادرس: https://telegram.me/pahlaviiran است. همچنین کانال روشنگری با آدرس https://telegram.me/roshangarii  در راستای پاسخگویی به شبهات رایج در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

*شاهی که ساده زیست بود و در کاخ های مجلل زندگی نمیکرد!

 

 

شاهی که از تملق و چاپلوسی گریزان بود و اهمیتی نمی داد

 

شاهی که طرفدار طبیعت بود و خیلی به محیط زیست کشور اهمیت میداد

 

 

بزک تاریخ به شیوه شبکه بهایی من و تو.نمردیم و معنی پیشرفت هم فهمیدیم

 

 

 

 

در ادامه قسمتی از مجموعه پوستر های ما میتوانیم را مشاهده میکنیم. طراحی این پوسترها جوانی مومنی بود به نام حسین احمدی سخا که سال گذشته در به دیار حق شتافت.او این پوسترها را که شامل دستاورد های علمی ایران بعد از انقلاب است را به صورت هنری در وبلاگ باروت تولید میکرد تا امروز این پوسترها توسط دوست داران وطن و انقلاب در شبکه های اجتماعی توزیع گردد.

Image result

Image result

Image result

Image result

دیگر پوستر های مجموعه "مامی‌توانیم" را می‌توانید در وب سایت "باروت" مشاهده نمائید.در همین راستا  "مجموعه پوستر های سیاه و سفید" هم که به مقایسه رژیم پهلوی و دستاوردهای بعد از انقلاب اشاره می‌کند بسیار دیدنی است.

در پایان باید گفت که به دلیل عدم مدیریت صحیح در فضای مجازی به خصوص در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام، هزاران کانال و سوپرگروه با دروغ پردازی و تحریف تاریخ سعی در گمراه کردن جوانان ملت ایران را دارند. جالب ان است که مسئولان مربوطه با در این حوزه با وجود وجود هزاران کانال ضد اخلاقی و ضد دینی هنوز به تصمیم واحدی برای به سامان دادن به این شبکه های فاسد نرسیده اند.

پایان پیام/

منبع: دانا

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵
0
یاد آن ایام بخیر.