کد خبر: ۱۰۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
رویداد های پلیسی استان فارس؛

سرقت ميليوني با خوراندن مواد بيهوشي در شیراز

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از سرقت 20 ميليون ريال از راننده يك كاميون با تعارف يك آبميوه مسموم به وي خبر داد و از شهروندان درخواست كرد مراقب اين ترفند سارقان باشند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

کشف 260 كيلوگرم ترياك در فارس

سردار احمدعلي گودرزي، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان داراب با همكاري ماموران سپاه پاسداران يك دستگاه خودرو پژو پارس حامل موادمخدر را شناسايي و اين خودرو را در جاده بندر عباس به سمت داراب متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 183 كيلو و 385 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: در جهرم نيز ماموران انتظامي آن شهرستان با همكاري مأموران انتظامي استان خراسان رضوي يك دستگاه خودرو سانتافه حامل موادمخدر را شناسايي ودر بازرسي از اين خودرو كه در يك باب منزل واقع در شمال شهر شيراز پارك شده بود، 68 كيلوگرم ترياك كشف و در اين رابطه يك قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

سردار گودرزي گفت: در عمليات ديگري ماموران انتظامي شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جاده بندرعباس به سمت لارستان از يك دستگاه خودرو پژو 405 مقدار 9 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف و راننده را دستگير كردند.

دستبند پليس بر دستان قاچاقچي فراري در كوار

سرهنگ علي همت پور، گفت: ماموران انتظامي شهرستان كوار با انجام اقدامات اطلاعاتي، متوجه شدند فردي به نام «ع – ب» كه به اتهام معاونت در حمل و نگهداري مقدار 115 کيلوگرم ترياک تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي استان هرمزگان مي باشد، در آن شهرستان مخفي شده است.

وي ادامه داد: دستگيري اين قاچاقچي متواري در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان كوار قرار گرفت و ماموران براي دستگيري وي وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان كوار گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه اين فرد مورد شناسايي مأموران قرار گرفت.

سرهنگ همت پور گفت: در يك عمليات منسجم، متهم توسط ماموران دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد.

دستگيري سارقان با 39 فقره کيف قاپي

سرهنگ سيروس حيدري، گفت: ماموران کلانتري مدرس شيراز هنگام گشت زني به فردي كه در حال دستکاري قفل يك دستگاه خودرو سواري بود، مظنون و وي را دستگير كردند.

وي ادامه داد: اين متهم جهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل و در بررسي سوابق کيفري وي، مشخص شد داراي دو فقره سابقه به اتهام کيف قاپي مي باشد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده، متهم به 39 فقره کيف قاپي در نقاط مختلف شهرستان شيراز با همدستي فردي ديگر اقرار كرد.

سرهنگ حيدري با بيان اينكه همدست اين كيف قاپ نيز توسط مأموران شناسايي و دستگير شد، افزود: هر دو متهم پس از معرفي به مراجع قضائي روانه زندان شدند.

سرقت ميليوني با خوراندن مواد بيهوشي

سرهنگ يوسف ملك زاده، گفت: فردي با مراجعه به ماموران كلانتري 24 ابوذر اظهار مي كند جهت تحويل بار ميوه به ميدان تره بار رسيده و پس از تخليه بار، دو نفر ناشناس به بنده مراجعه و مبلغ 200 هزار تومان جهت بارگيري يك بار در شيراز به بنده پرداخت كردند.

وي ادامه داد: راننده كاميون به مقصد شيراز حركت مي كند و در طول مسير آن دو نفر به وي يك عدد آبميوه مي دهند و راننده پس از نوشيدن آن بي هوش مي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز اظهار كرد: اين فرد پس از به هوش آمدن مشاهده مي كند در يكي از خيابان هاي واقع در جنوب شهر شيراز است و مبلغ 20 ميليون ريال وجه نقد كه در خودرو وي بوده است، توسط آن دو نفر ناشناس به سرقت رفته است.

وي به شهروندان توصيه كرد: از خوردن و نوشيدن خوراكي و نوشيدني از دست افراد ناشناس خودداري نمايند و در صورت مشاهده موراد مشكوك، مراتب را سريعا از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

پژوپارس حامل کالاي قاچاق در ممسني متوقف شد

سرهنگ محمد عبادي نژاد، گفت: مأموران پاسگاه بابامنير شهرستان ممسني هنگام ايست و بازرسي در محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه خودرو پژو پارس مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از اين خودرو 166 جفت انواع کفش، 100 جين جوراب و 116 ثوب لباس خارجي قاچاق به ارزش تقريبي 300 ميليون ريال كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني گفت: در اين رابطه راننده وسرنشين خودرو دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند
نظرات بینندگان