کد خبر: ۱۰۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
فرمانده سپاه سروستان

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه مهم یک دانشجوی انقلابی است

فرمانده سپاه سروستان تاکید کرد: دانشجوی انقلابی نباید نسبت به مسائل جاری مملکت بی تفاوت باشد بلکه باید با مجهز شدن به علم، بصیرت، خودباوری و همچنین با تبعیت از فرمایشات امام خامنه ای در راستای تحقق جامعه آرمانی گام بردارد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن تبریک روز دانشجو، 16 آذر را نماد ایستادگی و خروش دانشجویان غیرتمند کشورمان در مقابل مصداق بارز استکبار یعنی امریکا دانست و گفت:دانشگاه محل تقویت و باروری گفتمان انقلاب اسلامی است و دانشجوی انقلابی مهمترین نقش را در ترویج این گفتمان در سطح جامعه دارد.

وی  در ادامه این مطلب با اشاره  به جایگاه و اهمیت علم و علم آموزی تصریح کرد: امام راحل(ره) از دانشگاه و دانشجو؛ خودسازی و تزکیه، کمک به قطع وابستگی، کوشش در راستای دستیابی به استقلال کشور و حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را انتظار داشت واین امر جز با تقویت روحیه انقلابی گری و عدالتخواهی ومبارزه با فساد واشرافی گری میسر نمی شود.

فرمانده سپاه سروستان در ادامه این گفتگو افزود: دانشجوی انقلابی نباید نسبت به مسائل جاری مملکت بی تفاوت باشد بلکه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی باید با بصیرت و با تبعیت از فرمایشات امام خامنه ای در راستای تحقق جامعه آرمانی گام بردارد.

غلامعلی احمدی بصیرت افزایی را برای افسران جوان جنگ نرم، امری ضروری دانست و تاکید کرد: یکی از شاخصه‌های مهم برای انقلابی بودن یک دانشجو، بصیرت افزایی است و این مساله به معنای مجهز بودن به علم، دید روشن، تشخیص به موقع و عمل به هنگام می باشد.


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان همچنین تصریح کرد: به هرحال این که یک دانشجو بخواهد برای انقلاب مؤثر باشد، روحیه انقلابی داشته باشد و عامل انتشار این روحیه نیز باشد، باید از نظر علمی در تراز مناسبی باشد تا از این طریق؛ کلام، رفتار و عملش تأثیر بیشتری روی محیط اطرافش داشته باشد.


فرمانده سپاه سروستان در پایان سخنان خویش با اشاره به بدعهدی های مکرر آمریکادر قضییه برجام افزود: تمدید 10ساله تحریم های ایران از سوی آمریکا نقض آشکار برجام است و امیدواریم که دولت جمهوری اسلامی پاسخی قاطعانه به بدعهدی های مکرر آمریکا بدهد.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان