کد خبر: ۱۰۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

فیلم «خواب دیده‌ام»؛ روایت پایان چشم ‌انتظاری مادران شهدا

کارگردان دفاع مقدس استان فارس از ساخت فیلمی با نام «خواب دیده‌ام» خبر داد و گفت: این فیلم روایت پایان چشم انتظاری مادران شهدا با محوریت زندگی شهید «محمد دیانت» از شهدای استان فارس است.
به گزارش شیرازه، رضا نوذری  کارگردان دفاع مقدس استان فارس از ساخت فیلمی با نام «خواب دیده‌ام» خبر داد و اظهار داشت: این فیلم روایت پایان چشم انتظاری مادران شهدا با محوریت زندگی شهید «محمد دیانت» از شهدای استان فارس است که در حال حاضر کار در مرحله تدوین قرار دارد.

وی با بیان اینکه این فیلم به شیوه مستند ـ داستانی ساخته شده است، گفت: 2 سال بر روی سوژه فیلم تحقیق و پژوهش صورت گرفته و تمامی بازیگران این فیلم از استان فارس انتخاب شدند چراکه بازیگران و هنرمندان استان فارس توانمندی‌های زیادی دارند که باید دیده شود.

نوذری درباره موضوع این فیلم افزود: داستان فیلم به شناسایی یک شهید براساس خواب مادر و همرزم شهید می‌پردازد و اتفاقاتی که در فاصله ورود شهید به لامرد تا زمان شناسایی و تشییع پیکر مطهر وی رخ می‌دهد، اتفاقاتی که جز معجزه نمی‌توان نام دیگری بر آن گذاشت.

این کارگردان دفاع مقدس که ساخت 7 فیلم را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: فیلم‌نامه این فیلم با همکاری عباس پر انداخته نوشته و فیلمبرداری این کار یک هفته در شهرستان لامرد انجام شد. سجاد آورند تصویربردار، ساسان کاوه صدا بردار، گلناز صفوی طراح صحنه و گریم و محمود ابراهیمی مدیر تولید این فیلم هستند.

وی با تاکید بر اینکه برای ساخت فیلم باید از توانمندی‌ هنرمندان شهرستانی استفاده شود، تصریح کرد: صدیقه تقی‌زاده، مجتبی حسینی قیری، عادل صفایی، جواد صفایی، رضا روزمند، خانم غفاری و مصطفی مجرد بازیگران توانمند لامردی و قیری هستند که در بخش داستانی این فیلم ایفای نقش کردند.

نوذری با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای اکران فیلم در جشنواره‌ها ندارم، بیان کرد: هدفم از ساخت فیلم با موضوع دفاع مقدس ادای دین به شهداست و این فیلم 30 دقیقه و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.

این کارگردان دفاع مقدس استان فارس از همکاری صمیمانه مادر شهید محمد دیانت و صفر علی‌نژاد  همرزم شهید که  از شخصیت‌های اصلی قصه فیلم است تشکر کرده و اظهار داشت: در بخش مستند فیلم از شخصیت‌های واقعی این روایت بهره گرفته شده است.

وی از سپاه پاسداران دو شهرستان مهر و لامرد و شرکت پالایش گاز پارسیان که در این  فیلم همکاری داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر پشت صحنه فیلم خواب دیده ام

فیلم «خواب دیده‌ام»؛ روایت پایان چشم ‌انتظاری مادران شهدافیلم «خواب دیده‌ام»؛ روایت پایان چشم ‌انتظاری مادران شهدافیلم «خواب دیده‌ام»؛ روایت پایان چشم ‌انتظاری مادران شهدافیلم «خواب دیده‌ام»؛ روایت پایان چشم ‌انتظاری مادران شهدافیلم «خواب دیده‌ام»؛ روایت پایان چشم ‌انتظاری مادران شهدا
نظرات بینندگان