کد خبر: ۱۰۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵

رئیس جدید بیمارستان شهدای سروستان معرفی شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمد علی حُبّی، پزشک متخصص داخلی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهدای سروستان معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر محمد علی حُبّی، پزشک متخصص داخلی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهدای سروستان معرفی و مشغول به کار شد.

وی در نخستین مصاحبه خبری خویش اظهار داشت: ارتقای خدمات دهی به مراجعه کنندگان و همچنین راه اندازی بخش سی سی یو بیمارستان شهدای سروستان از جمله اولویت های ریاست جدید این مجموعه درمانی می باشد.

حبّی همچنین تأکید کرد: با توجه به مشکل کمبود پزشک در روزهای تعطیل به محض ورود اینجانب به بیمارستان شهدای سروستان و با استقرار دو پزشک در بیمارستان و یک پزشک به صورت" آنکال " دیگر مشکل کمبود پزشک در ایام تعطیل نخواهیم داشت.

تقویت بخش بستری، راه اندازی مجدد اتاق عمل و زایشگاه، حضور پزشکان متخصص در بخش درمانگاه و... از جمله فعالیت های رئیس جدید بیمارستان شهدای سروستان در نخستین روزهای استقرار وی در این شهرستان می باشد.

مرزوقی رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اینکه همسر ریاست جدید بیمارستان نیز از گروه پزشکان می باشد با همکاری ایشان هر دو نفر آنها از شنبه تا پنج شنبه به صورت 24 ساعته با حضور در بیمارستان شهدای سروستان آماده ارائه خدمت به عموم مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی هستند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان