کد خبر: ۱۰۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز:

استقبال چشمگیر دانش آموزان شیرازی از راهیان نور

سرهنگ حسینی گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی در جامعه بخصوص اقشار نوجوان و جوان است.
به گزارش شیرازه، سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، با بیان اینکه حداقل 3500 دانش آموز شیرازی توسط سپاه این ناحیه تا پایان سال 95 به راهیان نور اعزام می شوند، گفت: دانش آموزان ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز در سال جاری تحصیلی استقبال چشمگیری از راهیان نور داشته اند.

وی در حاشیه اعزام دختران دانش آموز شیرازی به اردوهای راهیان نور، گفت: آبان امسال هزار نفر از دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور اعزام شدند و در این مرحله نیز بیش از 500 نفر از دختران دانش آموز ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز افزود: در این اردوی سه روزه دانش آموزان علاوه بر اینکه  با جغرافیای مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا می شوند با حضور در برنامه های فرهنگی ضمن آشنایی با سیرۀ رفتاری شهدا و حماسه سازی های ایشان به خودسازی معنوی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه  راویان دفاع مقدس و خادمان شهدا در این سفر معنوی با د انش آموزان همراه هستند، گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در راستای ثبت حقایق دفاع مقدس و تقویت روحیه استکبار ستیزی در جامعه بخصوص اقشار نوجوان و جوان است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور روحیه مدیریت جهادی و مقاومت در برابر استکبار جهانی  را در اذهان ایشان نهادینه می کند.
نظرات بینندگان