کد خبر: ۱۰۲۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
خطیب جمعه شهر صدرا:

برخی در شهر صدرا برای حفظ منافع خودشان به مردم این شهر ظلم می کنند

خطیب جمعه شهر صدرا گفت: برخی در صدرا برای حفظ منافع خودشان به تمام مردم ساکن در این شهر، ظلم می کنند و حتی حاضرند در روند اجرای برخی از پروژه های مهم و کلان سنگ اندازی کنند .

به گزارش شیرازه نماز جمعه 19 آذر ماه شهر صدرا به امامت حجت‌الاسلام غلامعلی حسین نژادیان برگزار شد.

خطیب جمعه شهر صدرا در آغاز خطبۀ دوّم ضمن تبریک سالروز امامت حضرت مهدی (عج) افزود: دلایل عدم دلدادگی و معرفت امام زمان (عج) را می توان؛ عدم شناخت دین، دنیا زدگی، پیمانشکنی و در آخر گناهکاری بر شمرد.

وی با اشاره به مشکلات شهر جدید صدرا و انتقاد از نحوه عملکرد برخی مدیران خاطر نشان کرد: برخی در صدرا برای حفظ منافع خودشان به تمام مردم ساکن در این شهر، ظلم می کنند و حتی حاضرند در روند اجرای برخی از پروژه های مهم و کلان سنگ اندازی کنند .

حجت‌الاسلام حسین نژادیان با بیان اینکه برخی مسئولان اجازه نمی‌دهند مردم شهر صدرا امکانات لازمۀ زندگی را داشته باشند، تصریح کرد: از جمله امکانات لازم در این شهر؛ مسئلۀ تصفیه خانه است که امروزه به معضلی بزرگ تبدیل شده است .

خطیب جمعه صدرا با اشاره به تصفیه خانه صدرا گفت: ماه ها قبل پروژه تصفیه خانه توسط مسئولین استان کلنگ زنی شد، اما هنوز اقدام چشم گیری جهت اجرای آن انجام نشده است .

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از مشکلات و معظلات شهر صدرا ، راه منتهی به این شهر است، چرا برخی سنگ اندازی می کنند و نمی گذارند که این راه میانبر و کوتاه راه اندازی شود .

حجت‌الاسلام حسین نژادیان با بیان اینکه متأسفانه هنوز برخی از مساجد و مدارس شهر صدرا مشکل گاز رسانی دارند، ادامه داد: هنوز پاسگاه فاز 2 که در 22 بهمن سال گذشته افتتاح شد، راه اندازی نشده و شروع به کار نکرده است .

خطیب جمعه شهر صدرا افزود: تعجب است چرا مسئولان استان و شهرستان با دانستن مشکلات متعدد صدرا در سال اقدام و عمل ، اقدامات عملی انجام نمی دهند.

وی در پایان با اشاره به برجام خاطر شان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود؛ تجربۀ برجام ثابت کرد که در هیچ مسئله ای نمی توان به آمریکا اعتماد کرد و در برابر بد عهدی های آنها باید برخورد مقتدرانه و هوشمندانه انجام داد .

برچسب ها: صدرا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵
0
آقايان براي انتخابات سال 96شوراي شهر برنامه ريزي مي كنند فرصت اينگونه كارها را ندارند