کد خبر: ۱۰۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
رئیس شورای شهر آباده طشک:

آباده طشک غرق در ریزگردها / استاندار مشکلات آباده طشک را هم ببیند

درنشست فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان نی ریز که با حضور افشانی استاندار فارس برگزار شد، رئیس شورای شهر آباده طشک خطاب به استاندار گفت: کاش ریزگردهای آباده طشک را هم می دیدید.

به گزارش  شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ در نشست فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان نی ریز که در محل دانشگاه آزاد نی ریز با حضور سید محمد علی افشانی استاندار فارس،اصغر مسعودی نماینده مجلس ،مدیر کل دفتر سیاسی استانداری،فرماندار و جمع کثیری از فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار گردید.آباده طشک غرق در ریزگردها / استاندار مشکلات آباده طشک را هم ببیند

برومند رئیس شورای شهر آباده طشک طی سخنانی به بیان برخی ازمشکلات شهراباده طشک پرداخت.

وی در ابتدا ضمن گلایه از استاندار محترم بیان کرد که جناب استاندار حضرتعالی از گردنه های زیبای استهبان به شهرستان نیریز تشریف اورده اید و به سلامتی رهسپار خواهید شد.

برومند ادامه داد: ای کاش ورورد حضرتعالی از بخش آباده طشک می بود تا ببینید مردم رنج دیده و مظلوم بخش آباده طشک با ریزگردها دچار چه مشکلاتی شده اند.

وی در ادامه به مساله بیمارستان شهر اباده پرداخت و گفت: بیمارستان اباده طشک قریب به بیست سال است که متاسفانه هنوز افتتاح نگردیده ومردم درخصوص بهداشت و درمان دچار مشکلات بسیاری هستند.

در پایان به خواسته چندیدن ساله مردم بخش آباده طشک اشاره کرد و گفت متاسفانه طرح ارتقا بخش اباده طشک به شهرستان قربانی سیاست بازیها در مرکز کشور شده است که در پایان دولت قبل بنا به دلایلی طرح به عقب افتاد و در دولت فعلی نیز باز هم بنا به تصمیم دولت بحث تقسیمات کشوری فعلا منتفی گردیده است.


نظرات بینندگان