کد خبر: ۱۰۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵

تیم ملی تنیس روی میز ایران وارد لارستان شد

تیم ملی تنیس روی میز ایران برای برگزاری یک اردوی تمرینی در لارستان ظهر امروز وارد این شهرستان شد.

به گزارش  شیرازه به نقل از لادستان اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی پس تأخیر ۲ ساعته به خاطر نقص فنی پرواز تهران-لار ظهر امروز دوشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی لارستان شدند و مورد استقبال مسئولین قرار گرفتند.

محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ضمن عرض خیرمقدم به کادر فنی و ملی‌پوشان تنیس روی میز کشور اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این ۱۰ روز میزبان خوبی برای شما باشیم و خاطره خوبی را در ذهن شما حک کنیم.

جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور نیز با تشکر از برگزاری این اردو در شهر لار، گفت: با عشق و علاقه‌ای که در شهرستان لارستان است، قطعاً این اردو یکی از اردوهای به‌یادماندنی برای بازیکنان تیم ملی خواهد بود. ان‌شاءالله حضور بازیکنان تیم ملی کمک کند تا این رشته در شهرستان لار ترقی و پیشرفت کند.

اعضای تیم ملی پس از ورود به فرودگاه این شهرستان و انجام مراحل ورودی به وسیله یک دستگاه مینی‌بوس راهی محل اقامت خود شدند تا برای مراسم افتتاحیه که عصر امروز در سالن شهدا برگزار می‌شود، آماده شوند.

بر اساس برنامه تیم ملی، فردا نخستین جلسه تمرینی خود را در سالن شهدا اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار خواهد کرد.

گفتنی است اردوی تمرینی تیم ملی به مدت ۱۲ روز در لارستان برگزار می‌شود که در دو روز پایانی این اردو، مسابقه جایزه بزرگ با حضور ملی‌پوشان و بازیکنانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.




برچسب ها: تیم ملی ، تنیس ، لارستان ، اردو
نظرات بینندگان