کد خبر: ۱۰۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
در دیدار سرمربی فجر با فرماندار شیراز و اعضای شورای شهر مطرح شد:

مبالغ در نظر گرفته شده برای فوتبال فارس در جای دیگری هزینه می شود

غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در دیدار با فرماندار شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مشکلات تیم فجر شهید سپاسی را بررسی کردند.

به گزارش شیرازه، غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی ضمن دیدار با فرماندار شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دفتر فرماندار از تلاشهایش برای رفع مشکلات و موفقیت تیم سخن گفت.

پیروانی افزود: تیم فجر شهید سپاسی شیراز تیمی است با داشتن بازیکنان خوب و استعدادهای شاخص و بومی که به دلیل عدم حمایت و تمکن مالی از سوی مسئولین باشگاه با مشکلات زیادی مواجه شده است. تیم فجر شهید سپاسی، تیمی که مزین به نام یک شهید است و جا دارد که مسئولین حمایت خود را از این تیم دریغ ننمایند.

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد و برگزاری جلسات زیاد با مسولین باشگاه جهت رفع سریع آنها گفت: موفقیت این تیم باسابقه می تواند در حفظ روحیه ورزشی کل جوانان تاثیر بسزایی بگذارد

وی گفت: امروز در حالی خدمت فرماندار شیراز رسیدم که از سرتمرینات ورزشی با لباس ورزشی بوده ام ولی از آنجا که فرماندار ورزش دوست همچنان گذشته ما را با حضور خود در مسابقات و کمک مالی حمایت کرد در جمع اعضای شورای شهر رسیدم تا بگویم: آنچه جوانان ورزش دوست و تماشاگران شیراز و استان فارس را خوشحال می‌کند حمایت از تیم فوتبال توسط مسئولین باشگاه است که به قول خود عمل نمایند تا موفقیت های آتی تیم را در مسابقات آینده به دنبال داشته باشد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: در بعضی شهرها از جمله تبریز دو تیم توسط شهرداری حمایت می شود و توقع داریم در کلان شهر شیراز توجه ویژه ای به این تیم پر طرفدار اعمال شود. متاسفانه سال پیش، مبلغی که برای ورزش فوتبال در نظر گرفته شد، در جای دیگری هزینه گردید. با توجه به اینکه این تیم به نوعی معرف و آبروی این شهر است باید حمایت شود و از طریق هیأت فوتبال نیز پشتیبانی شود.

کمال پاک فطرت عضو شورای شهر شیراز گفت: تیم فجر شهید سپاسی به پشتیبانی فوری نیاز دارد و با توجه به اینکه ورزش فوتبال دارای بیشترین هوادار و علاقه‌مند است و بیشترین تاثیر گذاری را در مردم دارد، شایسته است به این تیم اهمیت ویژه‌ای داده شود چرا که موفقیت این تیم در روحیه مردم و شور و نشاط جوانان و ورزشکاران دارد.

مظفر مختاری عضو شورای شهر شیراز گفت: ما در حمایت های فرهنگی و حمایت از تیم های ورزشی کم نگذاشته‌ایم. اسپانسرهای زیادی در شهر هست که باید جهت حمایت از تیم فجر شهید سپاسی از آنها استفاده کرد. توانمندی؛ غیرت و توکل بازیکنان و دستندرکاران می تواند ضامن آبروی استان فارس باشد که این مهم با حضور برادر عزیزم جناب پیروانی انشالله دست یافتنی است.

مختاری افزود: هنوز در کشور ما و تمام دنیا پر طرفدار‌ترین و جذاب‌ترین رشته ورزشی میان جوانان فوتبال است و باید قدر این تماشاگران بی ادعا را بدانیم و بار دیگر نام این شهید بزرگوار را در میادین ورزشی ایران اسلامی یاد آور شویم. توجه به ورزش و تلاش بر توسعه و رشد ورزشکاران بومی و موفقیت آنها در رقابتهای جوانمردانه لازم وضروری است چرا که ورزش فوتبال موجب انسجام گروهی و همگرایی و یکرنگی در میان جوانان خواهد شد. دستیابی به موفقیت تیم فجر سپاسی به تنهایی با در اختیار داشتن یک سر مربی کارآمد و با تجربه و متخصص کافی نیست و باید با حمایت معنوی و مالی مسولین و تماشاگران خونگرم زمینه ساز پیروزی های اینده را فراهم کنیم.

فرماندار شیراز گفت: یکی از بنیان‌گذاران تیم فجر شهید سپاسی بوده‌ایم و مطمئن هستم پیروانی بر اساس یک تکلیف آمده است و یک مربی قابل می تواند این تیم را با این بحران تحویل بگیرد. ما نیز باید به پیروانی به خاطر ارزش شخصیتی ایشان و گذشت و ایثار وی و آبروی استان فارس و شیراز، کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود.

 
حیدر عالیشوندی در ادامه گفت: باید ساختار این تیم ترمیم شود اگر دستگاهی بنای تیم داری دارد باید برای هزینه ان هم برنامه داشته باشد باشگاه فجر باید به فکر درآمد پایدار و استفاده از اسپانسرها برای تیم فجر باشد، همچنین باید مدیریت باشگاه کارشناسان خبره‌ای را در امور زیر بنایی لازم چه در تیم‌داری و چه در تامین منابع مالی به کمک بگیرد.

وی گفت: باشگاه باید تشکیلات اقتصادی درست کند و وابستگی خود را از حمایت مالی نهادها عبور دهد. بر ما واجب است دست آقای پیروانی این اسطوره ورزشی را بگیریم و تیم فجر شهید سپاسی را حمایت کنیم.

نظرات بینندگان