کد خبر: ۱۰۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در نشست خبری:

لارستان یکی از قطب‌های تنیس روی میز کشور می‌شود

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: شهرستان لارستان در آینده یکی از قطب‌های تنیس روی میز در کشور خواهد شد.

به گزارش شیرازه  مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای بازدید از اردوی تمرینی تیم ملی  وارد لارستان شد و دیدارهای جداگانه‌ای را با مسئولان شهرستان انجام داد. رئیس فدراسیون تنیس روی میز عصر امروز در نشست خبری که در هتل جهانگردی لارستان برگزار شده بود شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی ابتدا با تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این اردو در لارستان اظهار داشت: برگزاری اردوی تمرینی تیم ملی در لارستان و دیدن تمرینات ملی‌پوشان از نزدیک، می‌تواند علاقه‌مندان زیادی را در این شهرستان به تنیس روی میز جذب کند. البته استارت این کار هم چند ماه پیش و با حضور بازیکنان کره‌ای در لارستان زده شده بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه در آینده، لارستان یکی از قطب‌های تنیس روی میز کشور خواهد شد، افزود: ان‌شاءالله این تلاش‌ها به‌طور جدی تداوم داشته باشد و با حمایت‌های فدراسیون، لارستان یکی از شهرستان‌های مطرح در کشور خواهد شد.


وی با بیان اینکه یک مربی لارستانی می‌تواند در این اردو در کنار سرمربی تیم ملی بایستد، گفت: این مربی می‌تواند موارد و نکات فنی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان گوشزد می‌کند را یادداشت‌برداری کند تا به دانش فنی مربیگری‌اش اضافه شود. البته دو بازیکن نیز در سالن تمرینات حاضر می‌شوند و زیر نظر سرمربی تیم ملی، اشکالات تکنیکی خود را برطرف خواهند کرد.

علیقارداشی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که چه برنامه‌هایی برای ارتقا لارستان دارید، تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط مربیان و مدرسان مطرح کشور و حضور یک ماهه یک یا شاید ۳ مدرس در لارستان و تحت پوشش و حمایت قرار دادن نفرات برتر این شهرستان برای دعوت به اردوهای تیم ملی از برنامه‌های ما برای ارتقا این رشته ورزشی در شهرستان است.

وی یادآور شد: تعداد ورزشکاران بیمه‌شده‌ شهرستان لارستان هم از بعضی از مراکز استان‌ها بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارشناسان برتر روانشناسی ورزشی کشور در حال حاضر همراه تیم ملی در لارستان هستند، گفت: یک کارگاه فشرده و چندساعته با حضور این کارشناس در لارستان برگزار می‌شود که این کارها تأثیرات به‌سزایی در رشد تنیس روی میز این شهرستان خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اعلام این خبر که قرار است با کمک مجمع خیرین ورزش و تأمین سلامت لارستان سالن بسیار خوبی برای تنیس روی میز ساخته شود، افزود: این کار ماندگاری است که می‌تواند به رشد این رشته ورزشی، نه‌تنها در شهرستان بلکه به کشور کمک کند. زیرا با پروازهایی که فرودگاه لارستان دارد، می‌شود این زمین را به کمپ بین‌المللی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: تلاش داریم کارهای جدیدی را در لارستان انجام دهیم. همه دوستان همدل و پیگیر هستند. و من هم به آینده این رشته در لارستان خوشبین هستم. امیدوارم روند مثبت و رو به رشد تنیس روی میز استمرار داشته باشد.

علیقارداشی با بیان اینکه اردوی برترین‌های نونهالان کشور به‌زودی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از نونهالان با استعداد شهرستان لارستان به نام عرفان شیردل در رشته تنیس روی میز را تحت حمایت فدراسیون قرار خواهیم داد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان صحبت‌هایش به مسابقات جایزه بزرگی که در دو روز آخر این اردو برگزار می‌شود نیز اشاره کرد و گفت: بدون تعارف عرض کنم که اردو در تهران برای بازیکنان بهتر و انگیزه آن‌ها هم بیشتر است تا اینکه آن را در شهرستان برگزار کنند. اما با تدبیر دوستان و برگزاری مسابقه جایزه بزرگ، بازیکنان انگیزه می‌گیرند و به نفرات اول تا سوم نیز هدایای نقدی اهدا می‌شود که این کار جای تقدیر دارد.

منبع: لادستان

نظرات بینندگان