کد خبر: ۱۰۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵

درخواست سازمان انتقال خون فارس از مردم؛ هم اکنون نیازمند اهدا خون هستیم

مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون فارس گفت: با توجه به فصل سرما و شیوع بعضی از بیماری های فصلی مانند سرما خوردگی با کاهش مراجعه جهت خونگیری مواجعه شده ایم.
 محمد علی حیدری مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون فارس در گفتگو با شیرازه، اظهار داشت: با توجه به فصل سرما و شیوع بعضی از بیماری های فصلی مانند سرما خوردگی با کاهش مراجعه جهت خونگیری مواجعه شده ایم.

حیدری با اشاره به اینکه بیماران و بیمارستان ها همچنان مانند قبل نیازمند خون و فراورده های خونی هستند گفت: با کمبود ذخایر خون روبرو هستیم و از همه اقشار مردم از پیر و جوان آقایان و بانوان از همه گروه های خونی بخصوص گروه های منفی که فراوانی کمتری دارند درخواست اهدا خون داریم.

وی از مردم شیراز خواست تا برای مشارکت در این کار انسان دوستانه همه روزه از ساعت 8 الی 18 به (ساختمان مرکزی انتقال خون واقع در خیابان قصرالدشت و یا ساختمان  نمازی  واقع در میدان نمازی) جهت اهدا خون مراجعه نمایند.

مدیر روابط عمومی با اشاره به ذخایر خون در شهرستان های فارس نیز گفت: ساختمان انتقال خون در شهرستان های فارس آباده، جهرم، فسار، لار، گراش، مرودشت و کازرون همه روزه از ساعت 8 الی 13 آماده خونگیری از مردم عزیز هستند.
نظرات بینندگان