کد خبر: ۱۰۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
امام جمعه فیروزآباد :

با بسیج دانشجویی در دانشگاههای سراسر کشور خوش رفتاری شود/ بسیج دانشجویی یک نهاد مقدس است

امام جمعه فیروزآباد گفت: در دانشگاه ها بسیج در حال خدمت است و من توقعم از مسئولین دانشگاهها این است با بسیج دانشجویی در سراسر کشور خوش رفتاری شود.

به گزارش شیرازه حجت السلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک میلاد نبی اکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت یعنی وحدت جهان اسلام در تمام سطوح برای مقابل با دشمنان است و سیاست کلی جهان اسلامی باید یکی باشد و در مقابل دشمنان اسلام بایستد.

خطیب جمعه فیروزآباد با اشاره به ایجاد ناامنی در منطقه توسط عربستان سعودی افزود: ایران اسلامی به تنهایی نباید از امنیت جامعه اسلامی دفاع کند بلکه باید همه ی کشور های اسلامی امنیت عمومی جهان اسلام را تامین کنند و هفته وحدت از سوی ایران الگویی است برای همه کشورهای اسلامی که باید متحد شوند و وهابی های عربستان سعودی و اردن را به جای خود بنشانند.

هاشمی زاده ضمن گرامیداشت هفته وحدت بین حوزه علمیه و دانشگاه، با اشاره به اینکه دیانت کشور های اسلامی مانع از حضور دشمنان در این کشور ها می شود گفت: در زمان پهلوی، دشمن با تشکیل اتاق فکر و ایجاد تفرقه در بین دانشگاه و حوزه قصد فاصله انداختن بین این دو سازمان را داشت که با ظهور انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) وحدت در بین دانشگاه و علما ایجاد شد و الان بسیاری از علمای حوزه، در دانشگاه ها در حال تدریس اند و اساتید دانشگاه هم در حوزه های علمیه به تدریس مشغول هستند و این از برکت وحدت بین حوزه و دانشگاه است.

امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود انتصاب شایسته سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سابق سپاه فجر فارس را به سمت رئیس سازمان بسیج کشور را به مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار استان فارس تبریک گفت و ادامه داد: بسیج یک نهاد مقدسی است که در همه سطوح در حال خدمت است و جای افتخار است برای ما که چنین بسیجیانی داریم.

وی در ادامه به فعالیت های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها پرداخت و اظهار داشت: در دانشگاه ها بسیج در حال خدمت است و من توقعم از مسئولین دانشگاهها این است با بسیج دانشجویی در سراسر کشور خوش رفتاری شود. بسیج دانشجویی یک نهاد مقدس است که در دانشگاهها حافظ امنیت، علم، دین و ... است و مسئولین باید در همه سطوح جامعه بسیج را تقویت کنند و به ویژه در دانشگاهها باید این امر صورت بگیرد.

حجت السلام هاشمی زاده افزود: من دست همه بسیجیان دانشجویی که در سراسر کشور به ویژه در دانشگاههای فیروزآباد که مشغول به خدمت هستند را بوسه می زنم و افتخار می کنم به دانشجویان بسیجی که در عین قربت و مظلومیت در حال پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.

منبع:  فیروزنا

نظرات بینندگان