کد خبر: ۱۰۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
امام جمعه زرقان:

اختلاف مسلمانان آرزوی دشمنان اسلام است

امام جمعه زرقان گفت: دشمنان اسلام آرزو دارند مسلمین با هم اختلاف داشته باشند و زمانی که اختلاف ایجاد می شود ، روز جشن و شادی آنهاست.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان، در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته وحدت ، افزود :اگر امت اسلام یکی بشوند و وحدت اسلامی بر عالم اسلام حاکم شود ، آن روز عزای دشمنان فرا خواهد رسید.

خطیب نماز جمعه زرقان ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمین را از شگردهای دیرینه آمریکا ، انگلیس و اسرائیل توصیف کرد که هر روز با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و دامن زدن به آن موجب ریختن خون مسلمین به دست خودشان می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی شیرازی ، ایمان به خدا و وحدت را عامل پیروزی ، عزت و سروری مسلمانان در عالم دانست.

وی با اشاره به آزاد سازی شهر حلب ، این موفقیت را یک تودهنی محکم و رسوایی بزرگ برای اسرائیل توصیف کرد ، زیرا داعش توسط همین اسرائیل و آمریکا ایجاد و تقویت شد تا ابتدا سوریه و سپس عراق را تصرف کنند تا آرزوی رسیدن اسرائیل به آبهای آزاد محقق شود .

امام جمعه زرقان گفت:متاسفانه در این چند روز مشاهده کردیم کشورهای حامی تروریسم که برای 250 هزار نفر کودک در معرض مرگ یمن هیچ اقدامی نمی کنند ، برای نجات تروریست ها چه اقداماتی انجام دادند و برای آنها سینه می زنند و از همین اقدامات آنها می توان سنگینی شکستشان در حلب را درک کرد.

امام جمعه زرقان ضمن تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت ، این پیروزی را به ثمر نشستن خون شهدای مظلوم مدافع حرم توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی شیرازی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار رئیس مجلس اعلای عراق گفت: هر زمان ملت ایران در مقابل آمریکا ایستاد و گول لبخندهای او را نخورد ، پیروزی ها یکی پس از دیگری حاصل شد و زمانی که به لبخند های آمریکا اعتماد کردیم ، غافلگیر شدن ها و شکست ها ایجاد شد.

امام جمعه زرقان با اشاره به اینکه پس از توقف کار در کارخانه کاشی حافظ و بیکاری تعداد زیادی از کارگران ، پیگیری های زیادی انجام گرفت گفت: به گفته مسئولین ظرف 10 روز آینده سه خط از این کارخانه راه اندازی می شود و پس از آن سه خط دیگر این کارخانه نیز راه اندازی خواهد شد و بدین منظور از تلاش های بخشدار زرقان و سایر مسئولین تشکر به عمل می آید.

منبع: زرقونیا

نظرات بینندگان