کد خبر: ۱۰۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
امام جمعه فسا:

مسئولان ماشین های داخلی سوار شوند تا مشکلات آن را بفهمند

امام جمعه فسا گفت:با کمال تاسف مسئولین سوار بر ماشین های خارجی میشوند و ماشین داخلی سوار نمی شوند تا بفهمند این خودروهای داخلی چه مشکلی دارد و مردم چه می کشند، مسئولان باید ماشینهای داخل سوار شوند.

به گزارش شیرازه   حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه فسا در خطبه های نماز جمعه این هفته فسا گفت: امروز ما روحانیون فاضل و دانشمندی داریم که در دانشگاه ها تدریس میکنند و همچنین دانشجویان زیادیداریم که در حوزه های علیمه تحصیل میکنند و استادی دانشگاهی که یاریگر حوزه هستند این روند باید بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وی افزود: در این هفته 18 دسامبر روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری را در تقویم داریم.

 طهماسبی اضافه کرد: جهان امروز به واسطه قدرتهای بزرگ پر از خشونت شده است.آمریکا دروغ می گوید که می خواهند با خشونت مبارزه کنند، با داعش مبارزه کنند. اینها اگر همه ی دنیا درگیر خشونت شوند ولی نافعشان تامین شود چیزی نمی گویند.

وی با اشاره به آزادی حلب و خروج تروریست ها از آن تحت حمایت نهادهای بین المللی گفت: بعد از آزادی حلب چه کردند ، سوریه و روسیه را مجبور کردند که پنج هزار نفر از اینها را خارج کنند، شعار ضد افراط،یک شعار تو خالی است امیدواریم ملت ها بیدار شوند و خودشان را از  دست زورگویان رها کنند.

امام جمعه فسا در ادامه با اشاره به 26 آذرماه روز حمل و نقل گفت: مساله حمل و نقل بسیار مهم است، باید ایمنی در حمل و نقل بالا برود. ما هرگز حادثه راه آهن سمنان را فراموش نمی کنیم  این حوادث نشان می دهد که ایمنی لازم را هنوز فراهم نشده است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد شرایط رفاه رانندگان و فعلان حوزه حمل و نقل گفت: باید بیمه و آینده شغلی راننده ها تامین شود.
دکتر طهماسبی افزود: با کمال تاسف مسئولین سوار بر ماشین های خارجی میشوند و ماشین داخلی سوار نمی شوند تا بفهمند این خودروهای داخلی چه مشکلی دارد و مردم چه می کشند، مسئولان باید ماشینهای داخل سوار شوند.

خطیب جمعه فسا در ادامه به برگزاری نشست شورای همکاری خلیج فارس اشاره و گفت: نخست وزیر عجوزه انگلیس اعلام کرد که آماده همکاری با کشورهای حاشیه ی خلیج فارس بر علیه ایران است.

وی تصریح کرد: پاسخ این حرف های سخیف باید داده شود، سفیر انگلیس باید از کشور خارج شود.

امام جمعه فسا در انتهای صحبت خود اظهار داشت: برجام توسط آمریکای بدعهد نقض شد و اوباما مصوبه تمدید تحریم‌های ایران را وتو نکرد. اوباما باید طبق حرفی که زده بود وتو میکرد حتی اگر با وتو هم آن اجرایی می شد ولی او باید وتو میکرد که به وعده خود عمل کرده باشد . او با وتو نکردن ان را تایید کرد.

منبع: فسایی

نظرات بینندگان