IMG_9189

غلامرضا منتظری بیان کرد: در سومین جشنواره سراسری سرودها و آواهای انقلابی و حماسی بسیج تصمیم بر این شد که با توجه به قرار گرفتن تاریخ جشنواره در ایام سالروز میلاد پربرکت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، برنامه های شاد و با نشاطی را همراه با اجرای سرودهای ارزشی و حماسی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این برای دومین سال متوالی است که شیراز میزبان این جشنواره است، افزود: انتظار می رود این دوره نیز مانند دوره سابق به خوبی و با موفقیت به سرانجام برسد.

گفتنی است در اولین شب اجراهای ویژه این جشنواره، حامد زمانی، محمد محیدلی از کشور لبنان، طاها چوگانی، گروه طاها از لارستان و گروه مازندران آثار خود را اجرا کردند.


IMG_9449

مراسم افتتاحیه رسمی این جشنواره فردا شنبه ۲۷ آذر ماه همزمان با میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) و همچنین بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری، امام جعفر صادق(ع) در تالار ولایت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود و پس از آن چهارصد هنرمند و پانصد و هفتاد اثر هنری در بخش‌های سرود، پاپ و موسیقی محلی و سنتی و در بیست محور نظیر ارزش‌های اسلامی، مدافعان حرم و استکبار ستیزی به رقابت می‌پردازند.

یادآور می‌شود، سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در تالار حافظ شیراز به‌همت بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.