کد خبر: ۱۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي:«12فروردين» روز جريان‌يافتن خون تازه در شريان‌هاي هستي ايران است

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي، ضمن گرامي‌داشت «يوم‌الله 12 فروردين» آن را روز تثبيت انقلاب اسلامي و تثبيت استقلال‌طلبي واقعي ملت غيور و رشيد ايران اسلامي معرفي مي‌كند.
  شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، اين شورا با صدور بيانيه‌اي ضمن تبريك فرارسيدن سال جديد و شروع بهار طبيعت و سال «جهاد اقتصادي»، فرارسيدن يوم‌الله 12 فروردين سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و عيد آغاز برقراري حكومت اسلامي را گرامي داشت.
در ابتداي اين بيانيه آمده است: ملت شجاع، مقتدر و غيور ايران اسلامي با حفظ وحدت حول محور ولايت در امتحانات بزرگ سه دهه پايداري و بويژه سال گذشته، آگاهي، بصيرت، ايستادگي و عزم ملي خود را در تحقق شعار بنيادي «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» اثبات كرد و با سربلندي و سرافرازي از كوران حوادث سال 1389 عبور كرد تا نشان دهد همچنان در مسير تحكيم حكومت الله ثابت‌قدم است.
حركت عظيم و سرنوشت‌ساز ملت ايران در راستاي اهداف عالي سال همت مضاعف و كار مضاعف و خلق حماسه‌هايي چون هدفمندسازي و توزيع عادلانه يارانه ها وبرداشتن گام بلند براي تحقق عدالت اجتماعي، مديريت مصرف انرژي و اصلاح واقعي الگوي مصرف و ساختار اقتصادي كشور، حضور گسترده، انقلابي، آگاهانه وپرمعنا در راهپيمايي عظيم و مردمي 22 بهمن سال گذشته توانست دشمن را در طراحي استراتژي هاي شكست خورده خود عليه ايران به فضاحت وخواري بكشاند و فصل نوين و بستر تازه‌اي از افتخار و تجارب برجسته ومفيد را براي حركت و كار و تلاش مضاعف در سال جهاد اقتصادي در راستاي تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران رقم بزند.
در ادامه اين بيانيه آمده است: «يوم‌الله 12 فروردين» روز وحدت ملي ايرانيان و روز ظهور شخصيت واقعي مردم ايران، روز تثبيت انقلاب اسلامي، روز قرار گرفتن در مسير حكومت عدل الهي و تحقق وعده حق تعالي در بذل عزت و بزرگي به مستضعفان جهان و روز تأكيد و تثبيت استقلال‌طلبي واقعي ملت غيور و رشيد ايران اسلامي است.
«يوم‌الله 12 فروردين» سالروز استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، روز تجلي مشاركت و همدلي واقعي مردم در تعيين سرنوشت خود مي‌باشد. اين روز كه به فرموده امام راحل عظيم‌الشأن «يوم الله» است از رخدادهاي عظيم و استثنايي تاريخ معاصر در همه‌پرسي مردمي و تعيين نوع و شكل حكومت خود در جهان مي‌باشد كه امروز 32 سالگي آن را جشن گرفته و در دهه پيشرفت و عدالت به سوي افق سند چشم‌انداز بيست ساله، شتابان در حركت است.
اين روز مقدس، اين يوم‌الله پربركت سرآغازي بر حيات واقعي اسلام در عصر دنيامدارانِ زرپرستِ زورمدار است كه از معنويت و روحانيت گسسته و سعادت ابدي خود را در پيروي از اميال و آرزوهاي پست مادي ـ حيواني جستجو مي‌نمايند. اين روز فرخنده (12 فروردين)، روز جريان يافتن خون تازه در شريان‌هاي هستي ايران، بخشيدن جاني دوباره به پيكر اسلام و دميدن روح اميد در كالبد زمانه و نويدبخش پگاه پيروزي و غلبه‌ي حق عليه باطل است.
«يوم‌الله 12 فروردين» ثبت برگ زريني ديگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت‌هاي استقلال‌طلبانه و آزاديخواهانه‌ي تاريخ بشري است كه مي‌توان به جرأت آن را در تاريخ معاصر، بي‌نظير دانست به طوري كه تا هم اكنون هيچ رفراندومي در اين سطح و با اين گستردگي و اهميت در يك كشور اتفاق نيفتاده است.
اين بيانيه مي‌افزايد: به درستي كه ملت آگاه، آزاده و فهيم ايران اسلامي در دوازدهم فروردين ماه سال 1358، با رأي قاطع« آري» خود به نظام جمهوري اسلامي ايران، انقلاب اسلامي خود را كه در 22 بهمن 1357، واقع شد تثبيت كرده و بر نوع و شكل حكومتي كه مورد اتفاق ملت بزرگ ايران بود مهر تأييد زده و آن را در تاريخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسميت دادند.
در اين روز عظيم، مردم انقلابي و مؤمن ايران اسلامي در جهت تحكيم اركان انقلاب اسلامي تازه متولد شده ايران با تصميم قاطع و اكثريت قريب به اتفاق (98/2 درصد) آراي آري خود، وحدت ملي و يكپارچگي و انسجام اسلامي خود را به نمايش گذاشتند و با اين انتخاب آگاهانه در همه پرسي فراگير و تاريخي 12 فروردين، خود تاريخ‌ساز شده و طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژيم ستمشاهي را برچيده و دست ردي بر سينه‌ي دشمنان خارجي زده و به دوران سياه استعمار و استبداد ستم‌شاهي در ايران پايان دادند و آن را به زباله‌دان و موزه عبرت تاريخ سپردند.
12 فرودين يادآور تحقق شعار «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» و بيانگر اين واقعيت است كه مردم مبارز ايران ملتي عدالت‌خواه و‌آزادي‌طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعيين سرنوشت خود را به بيگانگان نمي‌دهند.
بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اكنون در سومين سال از دهه چهارم حيات طيبه‌ي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با عبوري سرافرازانه از سه دهه‌ي گذشته، دوازدهم فروردين امسال را در شرايطي پيش رو داريم كه نسل‌هاي دوم و سوم انقلاب اسلامي همراه با نسل اولي‌ها در رفراندومي ديگر (راهپيمايي‌هاي عظيم، حماسي 22 بهمن سال 1389) حضوري شگفتي‌آفرين، تحسين‌برانگيز، پرشور و دشمن‌شكن داشته و بار ديگر همچون پدران و مادران خود بر تداوم راه نظام خود كه منبعث از قدرت ايمان به خدا و روح اسلام ناب محمدي«ص» و برگرفته از تعاليم آسماني انبياء الهي است، مهر تأييد زدند و در تجديد عهد با شهدا و امام شهدا هم‌پيمان شدند تا راه آن جاودانه‌هاي تاريخ را تا رساندن اين حكومت به دست صاحب‌الامر ادامه داده و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نورزند.
در بخش پاياني اين بيانيه آمده است: ملت رشيد ايران در سال 1390، در سالي كه توسط مقام معظم رهبري «مدظله العالي» با نام «جهاد اقتصادي» مزين گشته، مي‌كوشد با تلاش مضاعف در جهت اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به سمت فتح قله‌هاي پيشرفت و عدالت گام‌هاي اساسي برداشته و در نيل به اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و رسيدن به قلل رفيع عزّت و شرافت با پيشرفت‌هاي خيره‌كننده و شگرف خود در عرصه‌هاي مختلف علمي، فناوري،اقتصادي صنعت، دانش روزجهاني و غيره جهان را مات و مبهوت عظمت اراده‌ راسخ و پولادين فرزندان غيور خود نموده و در راستاي تحقق كامل دستورات اسلام و تعاليم انبياء الهي كه اساس و شاخص عمده‌ نظام جمهوري اسلامي است گام برمي‌دارد

انتهای پیام/16

{$old_album_10272}
نظرات بینندگان