کد خبر: ۱۰۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

دربی خرامه با پیروزی تیم امید به پایان رسید

از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان فارس در هفته پنجم، تیم امید خرامه به مصاف نبرد سجل آباد (خرامه) رفت و موفق به پیروزی 5 بر 2 شد.

به گزارش شیرازه  از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان فارس در هفته پنجم، سه بازی برگزار شد که بازی امید خرامه با نبرد سجل آباد (خرامه) به عنوان یکی از حساس ترین این بازی ها به شمار می رفت.

این بازی ساعت 2 عصر در سالن اداره ورزش و جوانان این شهرستان آغاز و تیم امید خرامه موفق شد در دقیقه 10 نیمه اول بازی با شوت سنگین مهدی خارستانی دروازه نبرد رو فرو بریزد که هر دو تیم با همین نتیجه در نیمه اول به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تیم امید خرامه حملات زیادی را برای به ثمر رساندن گلهای بیشتر بر روی دروازه نبرد طراحی کرد و موفق شد ۴ بار دیگر دروازه حریف را باز کند، پس از آن نیز تیم نبرد توانست ۲ گل را وارد دروازه رقیب خود کند.

این بازی با نتیجه 5 بر 2 به سود تیم امید خرامه خاتمه یافت که گلهای تیم امید خرامه را امین آبپیما ۲ گل، فرشید بذرافشان یک گل، مهدی خارستانی ۱ گل و گل پنجم این تیم هم به خاطر اشتباه یکی از بازیکنان تیم نبرد وارد دروازه شد.

«دربی» یا «شهرآورد» به مسابقه ورزشی بین دو باشگاه همشهری که هم آورد هم شناخته می شوند، گفته می‌شود، این واژه از «آورد» (نبرد) و به معنی «نبرد شهر» گرفته شده است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Azar/26%20jashn/%D8%AA%DB%8C%D9%85%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF.jpg

منبع:صدای خرامه
نظرات بینندگان