کد خبر: ۱۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
رئیس اداره گاز سپیدان گفت:

ادارات و سازمان ها سوخت ذخیره کنند

رئیس اداره گاز سپیدان گفت: در صورت قطع گاز احتمالی؛ ادارات ومدارس ودانشگاه ها،بیمارستانها وصاحبان صنایع می بایست به فکر ذخیره کردن سوخت دوم در مواقع قطع یا افت فشارگاز باشند .

به گزارش شیرازه غلامرضا سجادیان رئیس اداره گاز سپیدان در گفتگوبا خبرنگارمارگون عنوان کرد: با توجه به آغاز سرمای زودهنگام و بارش برف و باران ویخبندان در شهرستان سپیدان احتمال قطع شدن گاز در شهرستان وجود دارد که نیاز است صرفه‌جویی در مصرف گاز جدی گرفته شود.

سجادیان ادامه داد: البته با نزدیک‌شدن به فصل زمستان شاهد سردی بیش ازحد هوا هستیم. این امر موجب نگرانی مردم و صاحبان صنایع شهرستان سپیدان شده است .وی اظهار داشت : صنایع شهرستان برای تداوم فعالیت خود نیاز به‌حمایت مسئولان و در اختیار قراردادن نعمت‌های مشترکی همچون گاز هستند و با آغاز فصل سرما ضرورت دارد که قطع شدن گاز صنایع در اولویت قرار نگیرد و همه مردم نیز صرفه‌جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد:در این برهه زمانی ضرورت دارد که مشترکان گاز به خصوص منازل در مصرف گاز خود صرفه‌جویی کنند .

وی همچنین در ادامه با اشاره به اعلام گزارش‌ها از سوی کارشناسان در خصوص افزایش بارش‌ها در زمستان امسال در شهرستان سپیدان افزود: به اعتقاد برخی از افراد میانگین بارش های امسال در فصل زمستان بیش از بارشهای مشابه سال گذشته پیش‌بینی شده است و براساس اعلام کارشناسان میزان سردی آب و هوا در فصل زمستان را سردتر ازسنوات گذشته اعلام کرده اند.

سجادیان: در صورت تداوم سرما و عدم صرفه‌جویی در مصرف گاز طی روزهای آینده بخش‌هایی از شهرستان باکمبود گاز مواجه خواهند شد. وی در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان سپیدان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ یک از نقاط شهرستان با قطعی یا افت فشار گاز مواجه نیست، اما با توجه به افزایش سرما، بارش برف و عدم مصرف بهینه ممکن است مناطقی از شهرستان با کمبود گاز مواجه شود.

وی افزود: در صورت قطع گاز احتمالی؛ ادارات ومدارس ودانشگاه ها،بیمارستانها وصاحبان صنایع می بایست به فکر ذخیره کردن سوخت دوم در مواقع قطع یا افت فشارگاز باشند .

رئیس اداره گاز سپیدان در ادامه تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد برودت هوا در روزهای آینده ادامه داشته و بیشتر شود به همین دلیل از همه مردم می‌خواهیم همانند گذشته همت کرده در مصرف گاز صرفه‌جویی نمایند تا کلیه نقاط شهرستان از نعمت گاز برخوردار باشند

. منبع: مارگون

نظرات بینندگان