کد خبر: ۱۰۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
انتقادات تند مدیرعامل شهید چمران لارستان:

اداره ورزش و جوانان لارستان برای تیم لیگ برتری شهید چمران هیچ ارزشی قائل نیست

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان با بیان اینکه از حمایت در حوزه ورزش خسته شده‌ام، گفت: هیچ‌کجا از جمله اداره ورزش و جوانان لارستان برای تیم لیگ برتری ما ارزشی قائل نیست.

به گزارش شیرازه  مسعود راستی مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با گلایه از برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان لارستان و عدم‌ اطلاع از حضور معاون وزیر ورزش در لارستان اظهار داشت: خیلی آهسته مسئولین را می‌آورند و خیلی آهسته هم آن‌‌ها را بدرقه می‌کنند.

وی افزود: چرا اداره ورزش و جوانان لارستان برای بازدید معاون وزیر ورزش از تیم لیگ برتری شهید چمران برنامه‌ریزی نکرد؟ حتی ما از سفر معاون وزیر به لارستان خبر نداشتیم که بیاییم و مشکلاتمان را به ایشان بگوییم تا اینکه از معاون وزیر کمکی بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان تصریح کرد: خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر ورودی نمی‌دهند؛ چون از طریق وزارتخانه هماهنگی می‌شود. چرا ما این کار را نکنیم، این کمترین چیزی بود که می‌توانستیم در این سفر از وزیر تقاضا کنیم. به نظر می‌رسد برای کار ما هیچ ارزشی قائل نیستند.

وی ادامه داد: با مجمع خیرین ورزش و تأمین سلامت لارستان در حضور معاون وزیر ورزش جلسه گذاشتند ولی به ما خبر ندادند که در آن جلسه شرکت کنیم. از نظر آن‌ها حمایت کردن از جوان‌ها، کار خیرخواهانه نیست؟!

راستی در پایان خاطرنشان کرد: با ما کاری می‌کنند که خسته و مجبور شویم دیگر از ورزش حمایت نکنیم. وقتی هیچ‌کجا از جمله اداره ورزش و جوانان لارستان برای تیم لیگ برتری ما؛ شهید چمران ارزشی قائل نیست، چرا ما باید برای این تیم این‌همه هزینه کنیم و خدای‌ناکرده، مجبور شویم که از حمایت آن صرفه‌نظر کنیم.

به گزارش لادستان، معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان فارس، جمعه طی سفری کوتاه به شهرستان لارستان از پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی منیری و تمرینات تیم ملی تنیس روی میز کشور بازدید کرد. این دو مقام مسئول در جلسه خیرین که در بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی‌زاده برگزار شد نیز شرکت کردند.

منبع:  لادستان

نظرات بینندگان