کد خبر: ۱۰۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
مسئول نماندگی ولی‌فقیه در سازمان جمعیت هلال‌احمر:

حذف بودجه حق ثبت جمعیت هلال‌احمر مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جمعیت هلال‌احمر گفت: حذف سهم 42 درصدی بودجه سازمان جمعیت هلال‌احمر از حق ثبت مشکلات بسیاری را در ارائه خدمات به مردم محروم و مناطق کم برخورد دار به وجود می‌آورد.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام‌ عبدالحسین معزی ظهر امروز در حاشیه مراسم نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر فارس اظهار داشت: خیران واسطه هلال‌احمر و نیازمندان هستند و سازمان‌دهی جمعیت جوانان هلال‌احمر و سازمان امداد و نجات ارائه خدمات به دردمندان و جلوگیری از حذف بودجه از حق ثبت، مهم‌ترین اهداف سازمان جمعیت هلال‌احمر است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جمعیت هلال‌احمر در خصوص بدنام کردن چهره اسلام از سوی استکبار جهانی به‌ ویژه  مزدوران و تکفیری ها، گفت: استکبار به نام حمایت از حقوق بشر و نیز  مزدوران در منطقه به نام اسلام مردم بی‌گناه و مظلوم  سوریه، عراق ویمن  را با سلاح‌های کشتارجمعی قتل و عام می‌کنند و صدایی از مدافعان حقوق بشر به گوش نمی‌رسد.

معزی تصریح کرد: سازمان جمعیت هلال‌احمر ایران تنها جمعیتی که با ارسال محموله‌های بشردوستانه دارو دیگر نیازهای مردم این منطقه به کمک مردم بی‌گناه شتافته ودراین مورد کشور سوریه با 5 هزار سال سابقه تمدنی  توسط استکبار همسو با داعش وجبهه النصره  به کهنسال، جوان و زن و مرد رحم نمی‌کند.

جمعیت هلال‌احمر فارس فاقد پایگاه آموزشی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در ادامه این همایش اظهار داشت: یک اردوگاه قبل از انقلاب در فارس مربوط به هلال احمر بوده که سال های زیادی است در اختیار اداره کل اتباع بیگانه استان فارس قرار دارد که درصدد بازگرداندن این اردوگاه به هلال احمر استان برای استفاده به عنوان پایگاه آموزشی هستیم.
معاون استاندار فارس افزود:‌این اردوگاه می تواند کاربری چند کاره برای هلال احمر استان داشته باشد که برای تحقق این مهم می‌توان حق و حقوق اداره کل اتباع استان را داد و آن را به هلال احمر برگرداند.

پژوهش خاطرنشان کرد: توجه ویژه به داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان فارس ایجاد انگیزه می‌کند در این راستا فعالیت‌های این نهاد دراستان فارس این استان را درمیان دیگر استان‌ها برتر شناخته‌شده است.   

انتهای پیام/
نظرات بینندگان