کد خبر: ۱۰۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور:

خاطرات خوبی را از لارستان در ذهن به یادگار خواهیم گذاشت

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور گفت: خاطرات خوبی را از لارستان در ذهن به یادگار خواهیم گذاشت.
به گزارش شیرازه، جمیل لطف‌الله‌نسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی لادستان، در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز لارستان با بیان اینکه اردوی تمرینی تیم ملی از ۲۳ آذر تا ۲ دی در لارستان برگزار شده است، اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود و ملی‌پوشان تمرینات خوبی را انجام دادند.

وی درباره میزبانی لارستان بیان کرد: دست‌اندرکاران این شهرستان واقعاً برایمان سنگ‌تمام گذاشتند. هر چیزی که نیاز داشتیم و هر مشکلی که پیش می‌آمد با کمال صداقت، مهربانی و صفا در خدمت تمام تیم بودند. خاطرات خوبی را از لارستان در ذهن به یادگار خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور ادامه داد: ان‌شاءالله مجدداً این همکاری ادامه پیدا کند و در سال‌های بعد نیز بتوانیم اردوهایی را در لارستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه لارستان امکانات خوبی دارد، گفت: از هر نظر چه از لحاظ تغذیه، خوابگاه، سالن تمرین و سایر امکانات از این شهرستان راضی هستیم.

لطف‌الله‌نسبی به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در آخر اردوی تیم ملی نیز اشاره کرد و افزود: معمولاً بازیکنان در اواخر اردو از لحاظ روحی، روانی و جسمانی خسته می‌شوند. برگزاری این مسابقات جایزه بزرگ می‌تواند کمک کند که انگیزه بازیکنان تا آخر تمرینات حفظ شود و با شور و اشتیاق تمرین کنند که بتوانند در مسابقات آخر اردو نتیجه بگیرند.

وی افزود: ولی این مسابقه از طرفی برنامه‌ریزی ما را به‌هم ریخت و مجبور شدیم که مقداری فشار تمرینات را کم کنیم. برنامه را تغییر دادیم که بازیکنان بتوانند در مسابقات جایزه بزرگ با کیفیت بازی کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور تصریح کرد: از تمامی دست‌اندرکارانی که برای برگزاری این اردو کمک کردند، تشکر می‌کنم. از فرماندار محترم لارستان، بچه‌های هیأت تنیس روی میز لارستان، خیرین، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، آقایان شهابی و قربان و سایر عزیزانی که کمک کردند این اردو به نحو احسن برگزار شود، سپاسگزارم.

وی در پایان و در پاسخ به این سؤال که اگر شرایط مهیا شود، باز هم به‌همراه تیم ملی به لارستان سفر می‌کنید، گفت: بله، حتماً می‌آییم. بازیکنان ما از آب و هوای تهران گله‌مند و ناراضی هستند ولی خوشبختانه از آب و هوای شهرستان لارستان راضی بودند.
منبع: لادستان
نظرات بینندگان