کد خبر: ۱۰۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۵

نوشاد عالمیان قهرمان مسابقات جایزه بزرگ لارستان شد

سرداور مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز لارستان گفت: نوشاد عالمیان با برتری مقابل برادر خود نیما عنوان قهرمانی این جایزه بزرگ را از آن خود کرد.
به گزارش شیرازه، محمود رهیده اظهار داشت: مسابقات درون‌اردویی تیم ملی تنیس روی میز ایران با حضور ۱۲ بازیکن ملی‌پوش طی دو روز در سالن شهدا اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان برگزار شد.

وی افزود: ابتدا این ۱۲ نفر در ۴ گروه ۳ تایی قرار گرفتند و به‌صورت دوره‌ای با هم بازی کردند. نفرات اول و دوم هر گروه برای مقام‌های اول تا هشتم به رقابت با یکدیگر پرداختند. نفرات سوم نیز در جدولی دیگر با ۵ بازیکن (۴ بازیکن از لار و یک بازیکن از گراش) مسابقه دادند.

این داور بین‌المللی تصریح کرد: در نهایت نوشاد عالمیان در فینال مسابقات با برتری ۴ بر یک مقابل برادر خود نیما عالمیان مقام نخست را کسب کرد. افشین نوروزی نیز در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۴ بر ۳ بر محمدعلی رویین‌تن غلبه کرد و به مقام سومی دست یافت. محمد اصلمند، امین میرالماسی، سعید احمدیان و حمیدرضا طاهرخانی نیز به‌ترتیب مقام‌های پنجم تا هشتم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

سرداور مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز لارستان در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۸ میلیون تومان برای نفرات برتر این مسابقات جوایز نقدی در نظر گرفته شده که نفر اول ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر چهارم ۵۰۰ هزار تومان و به نفرات پنجم تا هشتم نیز جوایزی اهدا شد.

 اردوی تمرینی تیم ملی تنیس روی میز کشور از ۲۲ آذر تا ۳ دی‌ماه به مدت ۱۲ روز در لارستان برگزار شد که در دو روز پایانی، مسابقات جایزه بزرگ بین ملی‌پوشان تنیس روی میز کشور به اجرا در آمد.
منبع: لادستان
نظرات بینندگان