کد خبر: ۱۰۳۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
امام‌ جمعه شیراز:

دست‌هایی در کار است تا نگذارند حماسه 9 دی در اذهان مردم ماندگار بماند /بی بصیرتی برخی خواص از سال 88 تا امروز ادامه دارد

امام جمعه شیراز با اشاره به بصیرت مردم در حماسه تاریخی 9 دی گفت: حرکت و خروش مردمی 9 دی سال 88 عاشورایی است و دست‌هایی در کار است تا 9 دی در اذهان ماندگار نماند.
به گزارش شیرازه، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز اظهار داشت: دست‌هایی در کار است تا نگذارند حماسه 9 دی باشکوه مردمی در اذهان مردم به‌ویژه نسل جوان ماندگار بماند. در حالی که این روز یکی از روزهای حماسه آفرین مردم ما در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: 9 دی نقطع عطف جریان های سال 88 است که مردم ما در این روز با حضور در حمایت قاطعانه از انقلاب اسلامی به دنیا اعلام کردند که در هر عرصه ای چنین حضور و حمایتی از انقلاب اسلامی داریم.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه باید تلاش شود روز تاریخی 9 دی در ذهن مردم و فرزندان ایران اسلامی بماند اظهارداشت: در سال 88 انتخابات کم نظیری با مشارکت بالغ بر 40 میلیون نفر در کشورمان برگزار شد که نظام اسلامی می توانست با این حمایت و مشارکت مردمی مسایل و مشکلات خود را در دنیا حل کند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در انتخابات سال 88 سران استکبار از حضور مردم به وحشت افتادندو به دنبال سواستفاده و فتنه انگیزی بودند و به همین دلیل به سراع شکست خوردگان در انتخابات رفتند و آنها را تحریک کردند و با به میدان آوردن آنها جریانی ایجاد کردند که در مدت هشت ماه به کشور ضربه زدند.

او ادامه داد: معترضان در مدت هشت ماه مسایل و مشکلات فراوانی را از جمله حیات بخشیدن به ضد انقلاب منزوی و ایجاد فضای حضور آنها در خیابان های کشور،کودتای مخملی سبز آمریکایی و زیر پا گذاشتن قوانین را برای کشور ایجاد کردند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: کودتای مخملی سبز آمریکایی و سناریوی انقلاب رنگی در سال 88 با هدف براندازی انقلاب اسلامی مهمترین توطئه دشمنان بعد از هشت سال جنگ تحمیلی برای کشور ما بود.

آیت الله ایمانی افزود: در فتنه 88 سران استکبار با اتکا به سران فتنه قوانین کشور را زیرپا گذاشتند و شعارهای هنجارشکنانه سر دادند و حتی عکس امام راحل و علم و پرچم عزای امام حسین(ع) را به آتش کشیدند که مردم با بصیرت ما و همان 40 میلیون نفر رای دهنده انتخابات به میدان آمدند و در روزهای هشتم و نهم دی ماه از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه چه دلیلی وجود داشت که در سال 88 شعار مرگ بر آمریکا را حذف و شعار نه عزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند گفت: مردم با بصیرت ما متوجه شدند که انتخابات بهانه است و آنها به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و لذا ملت ایران با احساس خطر از کنار این موضوع به سادگی نگذشتند.

وی بیان کرد: مردم ما مردمی با بصیرت، آگاه و مدافع انقلاب اسلامی است اما متاسفانه برخی از خواص کشور بی بصیرت ماندند و تا امروز نیز هنوز هم بی بصیرت هستند.

آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهارم دی ماه روز ولادت حضرت عیسی(ع) هم اظهارداشت: حضرت عیسی(ع) یکی از پیامبران بزرگ الهی است که خداوند در قرآن کریم توصیف های زیبایی را به کار برده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم دی ماه سال 63 و فرمان تاریخی امام راحل در واگذاری پروازهای مختلف خطوط هوایی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی دارد که این نهاد تاکنون رسالت خود را به معنای وسیع و شایسته انجام داده است و امروز ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی است.

آیت الله ایمانی همچنین با اشاره به ربا و آثار سوء آن در جامعه اسلامی هم گفت: شیطان در اثر تکرار گناه رباخواری، در فکر و اندیشه فرد رباخوار اثر می گذارد و توان فکری او را مخدوش می کند به طوری که رباخوار به این نتیجه می رسد که بین معامله و ربا فرقی نیست.

امام جمعه شیراز بیان کرد: زمانی که انسان گناه را زیاد تکرار می کند قبح آن از بین می رود و رباخوار نیز در پی تکرار گناه رباخواری فرق بین حلال و حرام را درک نمی کند./ منبع:ایرنا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵
0
//حماسه نهم دي ماه 88 خط بطلان بر آرزوهاي فتنه گران و فتنه پرستان است//