کد خبر: ۱۰۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
امام جمعه بخش میمند؛

فتنه 88 بزرگترین توطئه دشمنان بعد از جنگ تحمیلی علیه ملت ایران است

حجت الاسلام محسن رضا بشارت گفت: فتنه گران سال 88 آن روز نتوانستند آنقدر بصیر باشند که فریب دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را نخورند و دست به چنین اقدام کثیفی بزنند و از شعار های انقلاب و عکس امام و حتی تاسوعا و عاشورای امام حسین (ع) هم عبور کنند .

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محسن رضا بشارت امام جمعه بخش میمند در خطبه های نماز جمعه امروز میمند با اشاره به کودتای مخملی 9 دی ماه 88 موسوم به فتنه ،فتنه گران سال 88 را نمونه کامل انسانهای بی بصیرت دانست و افزود: فتنه گران سال 88 آن روز نتوانستند آنقدر بصیر باشند که فریب دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را نخورند و دست به چنین اقدام کثیفی بزنند و از شعار های انقلاب و عکس امام و حتی تاسوعا و   عاشورای امام حسین (ع) هم عبور کنند .

وی فتنه 88 را مهمترین و بزرگترین توطئه دشمنان بعد از جنگ تحمیلی  علیه ملت ایران دانست و تصریح کرد: در این جریان خواص بسیاری فریب حیله دشمن را خوردند و نتوانستند در مسیر انقلاب ثابت قدم باشند که این خود از ویژگی فتنه هاست که در آن فرق انسان های با بصیرت و بی بصیرت مشخص میشود.
حجت الاسلام محسن رضا بشارت در ادامه بصیرت و هشیاری مردم در ان دوران را حماسه ایی بزرگ نامید که تا ابد در تاریخ خواهد ماند و تاکید کرد: جای بسی تاسف است برای کسانی که همچنان برعقاید پوسیده و نسنجیده خود اسرار دارند و دست از حمایت فتنه گران بر نمیدارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مسئله نقض برجام توسط امریکا گفت: این امر فرصت بسیار خوبی برای کسانی بود که دوست داشتند دوستی با امریکا را تجربه کنند باشد که بدانند که واژه دوستی در ادبیات دولت مردان امریکا هیچ جایگاهی نداشته و ندارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام دولت و مردم کشور ما حد اکثر استفاده را می کنند.

حجت الاسلام بشارت در ادامه افزود :بحمدالله با تلاش هایی که صورت گرفته و قول مساعدتی که مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دکتر بذر افشان داده است به زودی کمیته امداد میمند مستقل خواهد شد و امید می رود شروعی باشد برای استقلال ادارات دیگر چرا که  الحق و الانصاف حق مردم شریف بخش میمند بیشتر اینها است.

منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان