کد خبر: ۱۰۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۵

شکست ارژن شیراز برایر تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال کشور

تیم تاسیسات دریایی تهران در دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، دروازه تیم ارِژن شیراز را گلباران کرد و انتقام شکست دور رفت را از شیرازی ها گرفت.
به گزارش شیرازه، تیم تاسیسات دریایی، شامگاه پنجشنبه در تهران در هفته چهاردهم این مسابقات، میزبان تیم اِرژِن شیراز بود و در یک دیدار برتر، تیم شیرازی را با نتیجه سنگین هشت بر سه شکست داد و به رده چهارم جدول صعود کرد.
تیم اررژن شیرازکه پس ازچند سال دوری در رقابت های برتر فصل جدید شرکت کرده بود در آغاز نخسیتن هفته این بازی ها که دهم مرداد 95 در شیراز برگزار شد، تیم تاسیسات دریایی تهران را که 2 بار قهرمان آسیا شده است با نتیجه چهار بر 2 شکست داد تا شاگردان حمیدرضا کمالی شگفتی ساز لیگ برتر شوند.
تیم ارژِن شیراز پس از شکست تیم قهرمان آسیا در حالی که به نظر می رسید روند خوبی را در لیگ برتر دنبال کند اما به یک باره با افت فاحش رو به رو شد و مدت ها در پایین جدول قرار داشت.
تیم دریایی تهران برای انتقام شکست دور رفت از ابتدا هجومی بازی کرد و با زدن هشت گل شاگردان کمالی را خیلی زود تسلیم کرد، اگرچه شیرازی ها سه گل به ثمر رساندند اما فاصله این تیم با تیم تهرانی بسیار زیاد بود و در نهایت بازی را واگذار کردند.
در پایان هفته چهاردهم، تیم گیتی پسند اصفهان با 35 امتیاز صدرنشین است و‌ تیم ارژن شیراز با این شکست 17 امتیازی شد و به رده نهم جدول سقوط کرد.
در رقابت های فوتسال برتر کشور 14تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
نظرات بینندگان