کد خبر: ۱۰۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۵

برتری 33 اثر فارس در جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی استان‌ها

در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو، تلویزیونی مراکز استان ها، مرکز صدا و سیمای استان فارس توانست جوایز متعددی را کسب کند.

به گزارش شیرازه، نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو، تلویزیونی مراکز استان ها از 30 آذر تا 2 دی در اهواز برگزار شد. در این جشنواره مرکز صدا و سیمای استان فارس توانست جوایز متعددی را کسب کند.

در این جشنواره از تولیدات برگزیده 33 مرکز صدا و سیما در حوزه های خبر، سیما، صدا، تحقیقات و موسیقی قدردانی شد که مرکز فارس جوایزی به شرح زیر دریافت کرد:

«سیما 6 جایزه  و 9 تقدیر»،«رادیو 4 جایزه  و 4 تقدیر»،«موسیقی3 جایزه  و یک تقدیر»،«خبر 3 جایزه و 3 تقدیر»،در مجموع 16 جایزه و 17 تقدیر، نصیب مرکز فارس شد.

سه عنوان برتر برای معاونت خبر فارس

معاونت خبر فارس در میان 33 مرکز صدا و سیمای کشور، در بخش گزارش مستند، گزارش ویژه و تصویر برداری سه عنوان برتر را کسب کرد.

گزارش مستند خبری با عنوان خاکی که روی آب می رود اثر سعید پرویزی به عنوان بهترین گزارش با تصویر برداری مجتبی رستگار دو جایزه  را از آن خود کرد.
همچنین گزارش خبری یک روز به یاد ماندنی ویژه انتخابات با خبرنگاری صیاد جوکار عنوان برتر را کسب کرد.

در ادامه هیات داوران کمیسیون خبر این جشنواره، از سه اثر خبری مرکز فارس با عنوان «شکاف زمین در استهبان» اثر سعیده نبئی، خبرمکتوب «مرهمی بر زخم بیماران سوانح سوختگی» و گزارش مکتوب «بافت تاریخی فرصت یا تهدید»، اثر فرخ رستگار تقدیر کرد.

 راديو فارس موفق به کسب چهارجايزه

خدايار رنجبر به عنوان بهترين تهيه كننده برنامه هاي مستند، همايون يزدانپور به عنوان بهترين گوينده مستند، هادي حسيني به عنوان بهترين صدابردارمستند وليلا اسرار به عنوان بهترين بازيگرنمايش جایزه دریافت کردند.

همچنين از چهار نفر از همكاران، نويسنده برنامه مدرسه عشق،افكتورنمايش، گوينده مستند جيران و تهيه كننده مستند جيران قدردانی شد.

درخشش سیمای مرکز فارس در بهترین ها

١-جايزه بهترين برنامه فرهنگي به علی رشيدي
٢-جايزه بهترين ميزگرد به عباس روزيطلب
٣-جايزه ويژه بهترين مجري مرد به امیرهمایون يزدانپور
٤-جايزه ويژه بهترين مجري زن به ثریا بناكار
٥-جايزه ويژه بهترين برنامه پوشش راهپيمايي به علیرضا باغبانمنش
٦-جايزه سيماي برتر در توليد برنامه هاي تركيبي
-تقدير بهترين فيلم كوتاه آوا
-تقدير بهترين تدوين كوچه هفت پيچ
-تقدير بهترين طراحي صحنه و لباس كوچه هفت پيچ
-تقدير بهترين برنامه خانواده
- تقدير بهترين تيتراژ برنامه تركيبي صدای سخن عشق
-تقدير بهترين كارگرداني برنامه تركيبي پرپرك
-تقدير بهترين برنامه انتخابات
-تقدير بهترين برنامه راهيان نور
-تقدير بهترين برنامه مقاومت و بيداري اسلامي

برگزیدگان بخش موسیقی

در بخش موسیقی، از محمد جاويدي آهنگسازي قطعه يارگليدي، امين شكرگزار تنظيم كننده قطعه نفس صبح و هاشم كروني شعر شعارسال(اقتصاد مقاومتي) تقدیر شد.

گفتنی است روز گذشته به پاس تقدیر، برخی از مسئولان استان فارس به استقبال مدیران و کارکنان صدا و سیمای فارس در فرودگاه شیراز آمدند.

برتری 33 اثر فارس در جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی استان‌ها
نظرات بینندگان