کد خبر: ۱۰۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۵

محفل انس با قرآن در روستای آبگل میمند برگزار شد

محفل انس با قرآن در روستای آبگل با حضور مسئولین و مردم روستای ابگل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فیروزنا، محفل انس با قرآن در روستای آبگل با حضور سرهنگ محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد، حجت الاسلام   محسن رضا بشارت امام جمعه میمند ،حجت الاسلام کار اندیش مسئول بیت الاحزان منطقه میمند، کارشناسان قرانی اداره اموزش و پرورش میمند، مربیان قرانی ،قران پژوهان ،حافظان و مردم روستای ابگل برگزار شد .

این مراسم در حالی برگزار شد که استقبال اهالی دوستدار کلام وحی و همچنین شرکت کنندگانی از اهالی دیگر روستاها موجب ازدحام زیاد شده بود به حدی که تا جلو تریبون مردم نشسته بودند و برنامه ها را دنبال میکردند.


در این مراسم حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند ،قران را راه و رسم زندگی دانست و تاکید کرد: سرنوشت تمام کسانی که به نوعی با قران کریم در ارتباط بوده اند سرمشق و چراغ هدایت برای دیگران شده است.

وی در پایان ضمن ارزوی موفیقت برای موسسه بیت الاحزان روستای ابگل و همچنین مربیان و قران پژوهان مردم را به  این نکته که با قران نزدیکی بیشتری راداشته باشند تا راه سعادت را بیابند ترغیب کرد.

در ادامه حجت الاسلام کار اندیش مسئول بیت الاحزان منطقه میمند ضمن تشریح برنامه های بیت الاحزان میمند و همچنین روستای ابگل با توجه به اجاره ایی بودن ساختمان بیت الحزان روستای ابگل و اشتیاق اهالی بویژه نوجوانان و جوانان از برنامه های بیت الاحزان  از خیرین درخواست کرد تا نسبت به کمک برای خرید زمین و ساخت ساختمان بیت الاحزان کمک کنند.


سرهنگ محبی نیز در گوشه دیگری از این مراسم معنوی اجرای چنین برنامه با شکوهی ان هم در روستایی در دوازده کیلومتری میمند را نشان از اهمیت دادن مردم روستا به قران دانست و گفت :به برکت عمل به فرامین  الهی و رهنمود های قرانی امروزه شاهد پیروزی ها و موفقیت های چشمگیر در عرصه منطقه ایی و فرا منطقه ایی هستیم که این نشان از اعتلای فرهنگ قرانی در عرصه دفاع از اسلام و حریم ولایت دارد.
وی در ادامه با خطاب به کسانی که موضوعات پیش پا افتاده را پیش می کشند افزود: رمز موفقیت و راه برون رفت از مشکلات، تکیه برداشته های فرهنگی و اقتصادی و ... داخلی است به عنوان مثال همین برنامه ها میتوانند نقش بسیار سازنده ایی در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی داشته باشند .
 در پایان این مراسم به قران پژوهان و حافظان قران کریم جوایزی اهدا شد.





نظرات بینندگان