کد خبر: ۱۰۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

دانشگاه پیام نور فارس صدرنشین سوپر لیگ کاراته بانوان کشور شد

تیم دانشگاه پیام نور فارس درنخستین دوره پیکارهای سوپر لیگ کاراته بانوان کشور که در سالن کبکانیان تهران برگزار شد در صدرجدول گروه یک قرار گرفت.
به گزارش شیرازه، مسئول تربیت بدنی پیام نور فارس گفت: تیم فارس دراین رقابت ها شروع بسیار خوبی داشت و توانست 2 پیروزی پی در پی کسب کند.
محسن کریمی افزود: تیم دانشگاه پیام نور در نخستین دیدار به مصاف تیم سرای محله تجریش تهران رفت و این تیم را با نتیجه 22 بر 6شکست داد و گام اول را محکم برداشت.
وی اضافه کرد: تیم فارس در دیدار دوم نیز تیم ستارگان کردستان را با اختلاف زیاد و با حساب 25 بر سه پشت سر گذاشت و به عنوان مدعی گروه خود معرفی کرد.
به گزارش ایرنا در گروه یک این بازی ها، دانشگاه آزاد اسلامی، بنیامین تهران، باشگاه نصیری تهران، آراد کرمان، ستارگان کردستان، سرای محله تجریش تهران و دانشگاه پیام نور فارس حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
در جدول رده بندی گروه یک تیم های دانشگاه پیام نور فارس با 6امتیاز در صدر قرار دارد، سرای محله تجریش و آراد کرمان هم به ترتیب دوم و سوم هستند.
رقابت های سوپر لیگ بانوان کشور با شرکت 14تیم در 2گروه برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی 2 تیم از هرگروه به دور بعد صعود خواهد کرد.
هم اینک در جدول رده بندی گروه دوم نیز تیم های هیات کاراته زنجان، مقاومت بسیج تهران و جوانه صفا دشت تهران به ترتیب اول تا سوم هستند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان