کد خبر: ۱۰۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

اعلام نتایج مسابقات فوتسال دسته اول فارس

تیم فوتسال ایرانا زاهد شهر فسا در رقابت های دسته اول استان فارس مقام قهرمانی را کسب کرد.
به گزارش شیرازه مسابقات فوتسال دسته اول بزرگسالان استان از روز چهارشنبه گذشته با شرکت 12 تیم از شهرستانهای فارس در دو گروه شش تیمی در شهرستان فراشبند آغاز شد.
این مسابقات تا روز شنبه 4 دی ماه ادامه داشت و با شناخت تیمهای برتر به پایان رسید.
در گروه یک این مسابقات ابوفاضل بیت العباس لامرد ، شهید برمن داراب ، ایرانا زاهد شهرفسا، نام آوران زرقان ، شهدا عماد آباد مرودشت و پارسیان نیریز و در گروه دوم بسیج ورزشکاران آباده ، سیمان لامرد ، ثامن اقلید ، معراج میانشهر فسا ، مقاومت زرین دشت ، استقلال فراشبند حضور داشتند.
با برگزاری مسابقات مقدماتی چهار تیم مقاومت زرین دشت ، شهید برمن داراب ، ایرانا زاهد شهرفسا و ثامن اقلید به مرحله نیمه نهایی این رقابتها راه یافتند که در این مرحله شهید برمن داراب با ثامن اقلید و مقاومت زرین دشت و ایرانا زاهد شهرفسا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیمهای زاهد شهر فسا و برمن داراب به فینال این رقابتها راه یافتند و تیمهای مقاومت زرین دشت و ثامن اقلید هم برگزار کننده دیدار رده بندی بودند.
پس از برگزاری مسابقات نهایی تیم ایرانا زاهد شهرفسا با شکست حریف خود مقام قهرمانی را کسب کرد ، تیم برمن داراب در مکان دوم ایستاد و تیم مقاومت زرین دشت هم با غلبه بر ثامن اقلید به مقام سوم رسید و ثامن اقلید هم چهارم شد.
فرهاد پرتوی دبیر کمیته فوتسال استان فارس ضمن قدردانی از همکاریها و میزبانی خوب هیت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان فراشبند یادآور شد: تیمهای زاهد شهر فسا و برمن داراب به عنوان تیمهای اول و دوم این مسابقات جواز حضور در لیگ برتر فوتسال استان در سال آینده رابدست آوردند.



نظرات بینندگان