کد خبر: ۱۰۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

شرایط نامعلوم باشگاه کارا شیراز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

تمرینات کارا شیراز همچنان تعطیل است و رضایت نامه بازیکنان صادر نمی شود.
به گزارش شیرازه تیم فوتبال کارا شیراز در بیست روز گذشته هیچ تمرینی انجام نداده و دو روز قبل از دیدار با شاهین بوشهر در شرایط نامعلومی به سر می برد.

 بازیکنان این تیم با حضور در هیئت فوتبال شیراز شکایت نامه ای را تقدیم رئیس هیئت کردند و خواستار آن شدند که حداقل رضایت نامه انها صادر شود تا بتوانند به زندگی فوتبالی خود ادامه دهند .

 بازیکنان این تیم مطالبات خود را دریافت نکرده اند و جواب های متناقضی از مدیریت تیم دریافت میکنند و حتی شنیده ها حاکی از ان است که مدیریت باشگاه حاضر نیست که رضایت نامه این بازیکنان را صادر کند.

 این در شرایطی است که تیم فوتبال کارا فصل گذشته در اولین حضورشان در لیگ دسته دوم توانستند از گروه خود صعود کنند و در دور دوم حاضر شوند.

 پدیده فصل گذشته لیگ دسته دو این فصل با در اختیار گرفتن یکی از  مربیان خوب و  بومی فارس یعنی جمشید غدیری که سوابق درخشانی با تیم های پیا م مخابرات شیراز و شهرداری یاسوج در زمان مربیگری داشت  به دنبال کسب نتایج درخشان بودند.

 شرایط مالی این تیم مناسب به نظر نمی رسد و  بازیکنان بومی و غیر بومی این تیم  با مشکلات عدیده ای در تغذیه و محل اسکان روبرو هستند .

 باید دید شرایط تیم کارا در روز بازی خود با شاهین بوشهر به کجا خواهد رسید و آیا این تیم اصلا در این بازی شرکت میکند یا نه؟


نظرات بینندگان