کد خبر: ۱۰۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۵
رئیس سازمان بازرسی خبر داد؛

ابطال قرارداد ۲۰ هزار میلیاردی در کیش

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قرارداد 240هکتاری در کیش با یک ایرانی دارای تابعیت کشورهای مختلف منعقد شده بود که ابطال شد.

به گزارش شیرازه، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز در دیدار با رییس کمیته تحقیق و بازرسی ارمنستان با اشاره به عضویت ایران در آمبوزدمان آسیایی گفت: متناسب با این عضویت، اوایل سال تفاهم نامه قضایی با ارمنستان منعقد کردیم.

وی با اشاره به روابط خوب بین دو کشور، گفت: الزام به دریافت روادید هم با ارمنستان لغو شده است و یکی از بندهای تفاهم نامه ایران با سایر کشورها حمایت از اتباع ایران در کشورهای مختلف از جمله ارمنستان است.

سراج به وضعیت ایرانیان محبوس در ارمنستان اشاره و تصریح کرد با صحبت های انجام شده با مسئولان قضایی ارمنستان تعداد بسیار زیادی از این زندانیان آزاد شدند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه به پیگیری های قضایی در مورد یک قرارداد در کیش اشاره و تصریح کرد: قرارداد 240هکتاری در کیش بین یک ایرانی دارای تابعیت کشورهای مختلف منعقد شده بود که با توجه به برخی بندها، متاسفانه این زمین به صورت رایگان معامله شده بود و قرار داد مذکور مشکل آفرین بود و طوری بود که هیچ نیروی امنیتی هم نمی توانست وارد این ملک شود.

وی افزود: این ملک به اتباع بیگانه داده شده بود اما در یک ماه اخیر با پیگیری های انجام شده قرارداد ابطال شد و به زودی به منطقه آزاد کیش ارجاع داده می شود.

قاضی سراج گفت: قیمت این زمین بیست هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان