کد خبر: ۱۰۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۵
فرماندار سروستان خبرداد:

عملیاتی شدن پروژه ملی راه آهن شیراز- سروستان را با جدیت پیگیری می شود

فرماندار سروستان ضمن رد شایعه هرگونه انحراف در مسیر راه آهن شیراز-سروستان و گل گهر گفت: اقدامات لازم جهت تامین اعتبار و عملیاتی شدن قطعه 4 این پروژه را با استفاده از همه ظرفیت های موجود شهرستان و استان پیگیری خواهم کرد.

به گزارش شیرازه؛ سید علاءالدین کراماتی، فرماندار سروستان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر انحراف در مسیر خط آهن شیراز- سروستان- گل گهر تأکید کرد: هیچ گونه تغییری در مسیر این پروژه ملی ایجاد نخواهد شد و من به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان از تمام ظرفیت های موجود جهت تأمین اعتبار و ادامه اجرای این پروژه در قطعه شماره چهار استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه این مطلب افزود: خط آهن شیراز- سروستان- گل گهر یک پروژه ملی است نه یک پروژه شهرستانی و حتی استانی و مصوبات و نقشه اجرایی آن به سال ها قبل بر می گردد و تنها دلیل راکد ماندن این پروژه آن هم در قطعه شماره چهار که حد فاصل سروستان تا شیراز می باشد، کاهش اعتبارات ملی آن هم به دلیل مشکلات مالی دولت است.

فرماندار سروستان همچنین تأکید کرد: توسعه خطوط ریلی کشور جزء منافع ملی و یکی از شاخصه های مهم توسعه کشور و همچنین یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های نظام سلطه می باشد و بنابراین مطمئناً پروژه راه آهن شیراز- سروستان در بودجه پیشنهادی دولت در سال 96 اعتبار ویژه ای دریافت خواهد کرد.

علاءالدین کراماتی در ادامه این گفتگو با اشاره به شروع سرکشی از ادارات سروستان و بررسی نحوه خدمت رسانی این مرکز به مردم تأکید کرد: روند بازدید از ادارات و تشویق و توبیخ اداراتی که در جهت خدمت رسانی به مردم در حال تلاش و یا کم کاری می کنند سرعت بیشتری می گیرد.

منبع: سروستان ما

نظرات بینندگان