کد خبر: ۱۰۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۵

تأخیر 8 ساعته پرواز شیراز-مشهد

تأخیر ٨ساعته هواپیمایی آسمان به شماره ٣٨۵٧ مسیر شیراز-مشهد، مسافران زیادی را درسرمای فرودگاه شیراز دچار سرگردانی کرد.
به گزارش شیرازه، پرواز شماره ٣٨۵٧هواپیمایی آسمان، مسیر شیراز- مشهد که قرار بود ساعت ١۵ انجام شود با تأخیری ٨ ساعته انجام گرفت که با اعتراض شدید مسافران وعدم پاسخگویی مسئولین مربوطه مواجه شد.

 
یکی ازمسافران با بیان اینکه مسافران خردسال زیادی در این پرواز بودند به خبرنگار پارسیان خبر گفت:با وجود اینکه به مسافران اعلام شده بود درساعت مقرر پرواز انجام می گیرد اما شرایط نامناسب جوی درتهران را علت تأخیر عنوان کردند.

یکی دیگر از مسافران سرگردان اظهار کرد: وقتی به زمان‌ پرواز نزدیک شدیم به مسافران اعلام شد که این پرواز به دلیل «نقص فنی» با تأخیر انجام می‌شود، بدین ترتیب به اجبار رویی صندلی‌های فرودگاه‌ منتظر ماندیم.
 
وی ادامه داد؛ پس از ساعتی دیگر برای سومین بار تأخیر پرواز مسیر شیراز-مشهد را در بلندگوهای سالن انتظار فرودگاه به صدا در آوردند.

 

۱۹۰مسافر سرگردان در فرودگاه بین المللی دستغیب شیراز از عدم پاسخگویی به موقع ودرست مسئولان فرودگاه گلایه داشته واعتراض خود را مسئولینی که خود را مقصر نمیدانستند رساندند.

امیدواریم که مسئولان هواپیمایی کشوری تدابیری بیندیشند که در این سرمای طاقت فرسا مسافرانی که دچار این تأخیرهای پی درپی می شوند، علاوه بر سرگردانی تأخیر، دچار سرمای شدید نیز نشوند.
منبع: پارسیان خبر
نظرات بینندگان