کد خبر: ۱۰۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۵

بازار نقل و انتقالات استقلال به جنب و جوش افتاد

با پایان رقابت های نیم فصل لیگ برتر،بازار نقل و انتقالات باشگاه استقلال به جنب و جوش افتاد .
به گزارش شیرازه، با توجه به اتمام نیم فصل اول، باشگاه ها برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اقدامات لازم را در دستور کار قرار می دهند .باشگاه استقلال هم جزو باشگاه هایی خواهد بود که در نظر دارد با توجه به پایان نیم فصل اول گزینه های مورد نیاز سرمربی را جذب کند.

*لیست ورودی آبی پوشان تهرانی

علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان نام سه بازیکن مد نظر را برای نیم فصل دوم در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده تا برای جذب آنها اقدام شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که برای نیم فصل دوم قصد تقویت نقاط ضعف تیمش را دارد نام سجاد شهباززاده، پژمان منتظری و ایمان مبعلی را به باشگاه داده تا برای جذب آنها اقدام لازم صورت گیرد .

*لیست خروج علی منصور

از سویی دیگر با توجه به جذب بازیکنان جدید برخی از آبی پوشان درلیست خروج قرار خواهند گرفت.

 جدایی نفراتی مثل امین حاج محمدی، میثم مجیدی، میعاد یزدانی و آرش افشین طی روزهای اخیر از استقلال مطرح شده که هنوز از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی تائید نشده است اما در هر صورت مسئولان باشگاه باید هر چه زودتر این لیست را ارائه کنند تا تیم های خواهان این بازیکنان نیز دست به کار شوند .

تعطیلات استقلالی ها 

طبق اعلام منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال ،تمرینات آبی پوشان از امروز تا روز پنج شنبه تعطیل خواهد بود و قرار است استقلالی ها برای نیم فصل دوم از روز جمعه دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند .

هافبک استقلال دیدار با نفت را از دست داد

فرشید اسماعیلی که در بازی روز گذشته استقلال مقابل سپاهان،کارت زرد دریافت کرد،از حضور در بازی آبی پوشان مقابل نفت در نخستین بازی دور برگشت محروم شد.استقلال روز سه شنبه 21 دی به مصاف نفت می رود.

جلسه هیئت مدیره استقلال

به نظر می رسد اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در هفته جاری برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه و بررسی لیست ورود و خروج سرمربی تیم برگزاری نشستی را در دستور کار قرار دهند .

انتهای پیام/
نظرات بینندگان